Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@19:22:36 GMT

صفای شب عید با عطرسبزی پلو با ماهی مادربزرگ

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۶۶۷

صفای شب عید با عطرسبزی پلو با ماهی مادربزرگ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم دامپزشکی درباره ماهی قرمز

به گزارش خبرآنلاین،مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها، تالاب‌ها، دریاچه‌ها، دریاها و مخازن سدها رها نکنند و در صورتی که تصمیم به رهاسازی ماهی قرمز دارند؛ آن را در حوض‌های بسته داخل شهرها و محل‌های مشخص شده توسط شهرداری و محدوده‌های آبی که با محیط‌های آبی و آب‌های آزاد ارتباط ندارد؛ آزاد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت:حمزه آقاپور کاظمی امروز نسبت به خطرات ناشی از رهاسازی ماهی قرمز در آب‌های آزاد هشدار داد.

وی اظهار کرد: ماهی‌های قرمز می‌توانند بدون هیچ علائمی ناقل بیماری‌های زیادی باشند و رهاسازی آنان در آب‌های طبیعی جاری باعث انتقال و انتشار انواع بیماری‌ها و سرایت آن به آبزیان بومی و بروز بیماری و تلفات در آن‌ها می‌شود.

به گفته آقاپورکاظمی، ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور است که در صورت ورود به منابع آبی، از طریق تغذیه تخم‌ ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم شده و علاوه بر تشدید رقابت‌های تغذیه‌ای با ماهی‌های بومی باعث انتقال بیماری‌ها، کاهش کیفیت آب و تخریب زیستگاه‌ها و محیط‌های آبی طبیعی می‌شود.

وی ادامه داد: ماهی قرمز قادر به تحمل طیف وسیع دما، PH و شوری آب بوده و در برابر غلظت پایین اکسیژن و آلودگی آب مقاوم است. همین خصوصیات باعث شده که شرایط متفاوت محیط جدیدی که وارد آن می‌شود را تحمل و خود را با آن سازگار کند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889010

دیگر خبرها

  • هشدار مهم دامپزشکی درباره ماهی قرمز
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • کباب کردن ماهی قزل آلا توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • (ویدئو) کباب کردن ماهی شکم پر به سبک آشپز اماراتی!
  • (ویدئو) غذای خیابانی مشهور در هند؛ از واویشکای مرغ و ماهی تا املت و شیرینی
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • حضور نوجوانان دهه‌نودی تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد
  • مادربزرگ 75 ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد(+عکس)