Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:16:57 GMT

قطعی آب شهرکرد بدون اطلاع‌ قبلی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۶۸۹

قطعی آب شهرکرد بدون اطلاع‌ قبلی

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در خصوص قطعی آب مناطقی از شهرکرد گفت: منتظریم تا آب مخازنی از جمله تهلیجان ارتفاع بگیرد تا آبرسانی به مناطق بالا دست مثل میرآباد انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بر اساس گزارش‌های رسیده آب بسیاری از مناطق شهرکرد از بعداز ظهر امروز بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی قبلی قطع شده و موجب ایجاد نارضایتی مردم در این خصوص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت الله بیگلری مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: به دلیل مصرف بالای آب در شب عید نوروز و از آنجایی که آب تولیدی در مقایسه با آب خروجی و مصرفی بسیار پایین است، در مناطق بالا دست شهر قطعی آب داریم.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: معمولا وقتی تحویل سال در انتهای روز باشد و از آنجایی که مردم تمایل دارند در ساعت‌های انتهایی اقدام به استحمام کنند و با توجه به شرایط خاص آبی در این سال، یک مقدار مخازن جواب‌گو نیستند.

وی افزود: با توجه به شرایط حاد آب و یخ‌زدگی و ارتفاع بیش از ۱۰ متر برف و عدم ذوب آب، دبی آب به حداقل رسیده با این حال حدود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به سمت شهرکرد سرازیر می‌شود.

بیگلری اشاره کرد: منتظریم تا آب مخازنی از جمله تهلیجان ارتفاع بگیرند تا آبرسانی به مناطق بالا دست مثل میرآباد انجام شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرکرد آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است

غلامعلی حیدری در کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با هماهنگی بین‌بخشی و با تشکیل شورای متشکل از دستگاه‌های مختلف صدور مجوز‌های کسب و کار در حوزه گردشگری استان تسهیل و تسریع می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال که از همان روز‌های نخست امسال در دستور کار قرار گرفت، تشکیل چهار کارگروه اقتصادی از جمله کارگروه گردشگری و بوم‌گردی در استان است.

وی ادامه داد: همان‌طور که از شعار سال مشخص است، جهش تولید جز با مشارکت مردم امکانپذیر نیست از همین رو تلاش داریم در چارچوب قانون و دستورالعمل‌های موجود و با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری، کسب و کار‌های این حوزه را رونق دهیم و از سخت‌گیری‌هایی که پیرامون صدور مجوز‌ها وجود دارد، کاسته شود.

بیشتر بخوانید

تصویب پنج طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری

حیدری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی را از دیگر راهکار‌های رونق گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: در همین خصوص باید یک وحدت رویه در استان وجود داشته باشد و بسته‌های تبلیغاتی تهیه و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود و از سوی دیگر از تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز غافل نشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال زیرساخت‌های گردشگری استان باید از وضعیت بهتری برخوردار شود، افزود: در ایجاد زیرساخت هم می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی بهره گرفت و هم از توان و ظرفیت شرکت‌های بزرگ (هلدینگ‌ها) نظیر شستا، پتروشیمی و صندوق بازنشستگی استفاده کرد.

حیدری اظهار کرد: برای ساماندهی نقاط گردشگری استان لازم است تا مدیریت این مراکز به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و یا بخش خصوصی واگذار شود تا هم زیرساخت‌هایی نظیر سرویس بهداشتی در این مناطق ایجاد شود و شاهد آلودگی و زباله در این نقاط نباشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رفع موانع گردشگری کشاورزی و رونق گردشگری عشایری در استان، ادامه داد: استان ظرفیت خوبی در خصوص گردشگری باغات دارد که در این رابطه باید موانع برطرف و با لحاظ کمترین تغییر کاربری برای کشاورزان محل درآمد ایجاد کرد.

وی، موزه‌های محیط زیست را از دیگر جاذبه‌های گردشگری استان عنوان کرد و گفت: این مراکز کمتر تبلیغ شده است و می‌طلبد تا با راه‌اندازی تور‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و حتی برای کارمندان ادارات این ظرفیت‌های جذاب را به همگان معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است