Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:02:24 GMT

زمان تغییر ساعت 98

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۸۰۶

زمان تغییر ساعت 98

ساعت رسمی کشور ساعت ۲۴ فردا (یکم فروردین) یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.مطابق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ اول فروردین ماه هر سال یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.این قانون با هدف استفاده بیشتر از روشنایی روز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قانون تغییر ساعت رسمی ایران، قانونی است که به موجب آن ساعت رسمی ایران هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت ۲۴ روز سی‌ام شهریور ماه به حالت قبلی برگردانده می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قانون ساعت تغییر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

 سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: اولین دادگاه علنی بر خط سال ۱۴۰۳ استان تهران، سوم اردیبهشت ماه در دادگاه عمومی بخش قلعه نو برگزار می‌شود.

وی گفت: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، سه دادگاه علنی برخط در شعبه اول حقوقی دادگاه عمومی بخش قلعه نو به ریاست قاضی سید رسول میرنژاد برگزار خواهد شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: اولین جلسه دادگاه با موضوع مطالبه اجرت‌المثل در ساعت ۹ صبح، دادگاه دوم با موضوع رفع تصرف عدوانی رأس ساعت ۱۰ صبح و همچنین دادگاه سوم در ساعت ۱۱ با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی برگزار خواهد شد.

شفیعی افزود: علاقمندان به مباحث قضائی دانشجویان، محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق لینک زیر این دادگاه را به صورت آنلاین در نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran مشاهده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است