Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:57:15 GMT

آزادی برخی مرزبانان ربوده‌شده در آینده‌ای نزدیک

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۸۳۶

آزادی برخی مرزبانان ربوده‌شده در آینده‌ای نزدیک

فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که به زودی تعدادی از مرزبانان ربوده‌شده توسط گروهک جیش الظلم، آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» از آزادی و بازگشت تعدادی از مرزبانان ربوده‌شده در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در پی رایزنی‌های بعمل آمده میان مقامات سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران و پاکستان و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به‌زودی تعدادی از مرزبانان ربوده‌شده توسط گروهک جیش الظلم آزاد خواهند شد و به میهن اسلامی بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از ادامه تلاش‌ها برای آزادسازی سایر مرزبانان ربوده‌شده خبر داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان چهارشنبه سوری ایام نوروز اعتکاف شبستان نوروز خبرگزاری محمد جواد ظریف عید نوروز دیدار با مراجع آزادی مرزبانان ربوده شده مرزبانان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی درباره راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مهم در بودجه در نظر گرفته شد و در بودجه سال جاری نیز تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جزو تکالیف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد، افزود: با همراهی و کمک شهردار منطقه هفت تهران یکی از خانه‌های به نسبت تاریخی منطقه در سه راه طالقانی برای این خانه اختصاص داده شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بازطراحی مفهومی این خانه انجام شده است و قرار بود بیستم فروردین سال جاری افتتاح شود، اما تصمیم گرفتیم که فاز توسعه‌ای این خانه که قرار بود پس از افتتاح تکمیل شود را قبل از افتتاح نهایی کنیم تا مجموعه کامل‌تر و بزرگ‌تری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار گیرد.

محمدخانی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خانه روزنامه‌نگاران در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی در مورد جزئیات فعالیت این خانه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خانه روزنامه‌نگاران محور فعالیت‌های روزنامه‌نگاران قرار گیرد و فضایی برای دورهمی، برگزاری رویدادها و نشست‌ها، مراسم و فعالیت خبرنگاران آزاد خواهد بود و در نظر داریم فضاهایی برای گفت‌وگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

کد خبر 746502

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است