Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:08:41 GMT

عدم حضور ایران در عملیات مشترک با ترکیه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۹۰۸

عدم حضور ایران در عملیات مشترک با ترکیه

سردار شکارچی بر عدم حضور ایران در عملیات مشترک با ترکیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به دنبال انتشار برخی اخبار در رسانه‌های داخلی و خارجی مبنی بر انجام عملیات مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارتش ترکیه در نوار مرزی، سردار «ابوالفضل شکارچی»، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیچگونه عملیات مشترکی با ارتش ترکیه در جدار مرزی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: مدافعان مرزی کشور همواره با هرگونه تحرکات گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی برخورد قاطع کرده و اجازه شرارت و سلب امنیت میهن عزیزمان را به آنها نخواهند داد.

 

ارتش ترکیه از صبح دوشنبه در مرزهای شرقی خود عملیاتی را علیه گروه پ.ک.ک آغاز کرده است. حزب کارگران کردستان موسوم به پ‌.ک‌.ک گروهی در کردستان ترکیه است که به صورت مسلحانه علیه دولت ترکیه مبارزه می‌کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف چهارشنبه سوری ایام نوروز مراسم اعتکاف نوروز خبرگزاری شبستان عید نوروز اعتکاف ماه رجب شبستان محمد جواد ظریف سردار شکارچی ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر