Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس هیوه چی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر چند طی دو سه روز اخیر حجم بالای روان آب های وارده از مناطق بالادستی به برخی جاده های بین مزارع، مرغداری ها و همچنین تاسیسات زیربنایی به تعدادی از روستاهای حاشیه گرگانرود مانند گامشلی نزار، نیازآباد و زابل محله علیا و غیره خسارت وارد کرده اما خوشبختانه تلفاتی جانی نداشیم و میزان آب گرفتگی اراضی زراعی منطقه هم توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگفته وی حجم فعلی آب رودخانه قره سو به سهولت به سوی خلیج گرگان در حال تخلیه است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

هیوه چی همچنین گفت: خوشبختانه به تاسیسات واقع در اسکله بندرترکمن که وظیفه حمل و جابجایی مسافر بین جزیره آشوراده و بندرترکمن را بر عهده دارند هم خسارتی وارد نشده است و صرفاً بخشی از پارکینگ بازارچه ساحلی ۴۰۰ واحدی بندرترکمن به زیر آب رفته است که تلاش می کنیم با همکاری بخش خصوصی هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمت رسان درحال تخلیه آب های دپو شده در معابر شهری و روستایی هستند، اظهار کرد: پیش بینی های لازم جهت اسکان احتمالی اهالی شهرستان گمیشان در مدارس و اماکن ورزشی بندرترکمن صورت گرفته و در صورت نیاز امکان میزبانی از اهالی منطقه مهیا شده است.

کد خبر 4572949

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد

ارتش پاکستان به نقل از اظهارات آیت‌الله رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش آن کشور اعلام کرد: تقویت همکاری‌ها میان قوای مسلح ایران و پاکستان صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان می‌آورد.

به گزارش مشرق به نقل از بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

در این بیانیه آمده است: گفت وگو ی طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، بویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی مواضع مشترک داشتند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست ها تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان به تقل از سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فی مابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • مرمت همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده در فارس بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • ترمیم و بازسازی همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • تعمیر تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه با روش‌های نو
  • آسیب سیل به تأسیسات آبی ۲۸۹ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان