Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امشب در جمع خبرنگاران در خصوص درگیری‌ بر سر محدوده شهری اندیمشک و دزفول اظهار داشت:درگیری‌هایی بین برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک رخ داده است که تعدادی از طرفین هم مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود گفت: شهروندان اندیمشک و دزفول باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبوری به خرج دهند و اجازه دهند تا دولت سر فرصت تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان تصریح کرد:این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود در شرایط کنونی نیاز به وحدت و همدلی داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده اند گفت:بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می شود و  با مسببین این حوادث برخورد قانونی می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز سه شنبه درشصت و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تبریک عملیات غرورآفرین "وعده صادق" از رشادت‌های فرزندان دلاور میهن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تشکر کرد.

در این جلسه، موضوع احداث بازارچه جدید در مرز مهران با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط بررسی شد.

بهرام‌نیا پس از ارائه گزارشات مدیران کل گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و منابع طبیعی، بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها برای ایجاد ساختمان جدید گمرک و ایجاد زیرساخت‌های لازم تاکید کرد.

استاندار ایلام با تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای جبران عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه، از مسئولان مربوطه خواست که وظایف خود را به طور کامل انجام دهند، زیرساخت‌های بازارچه زرباطیه فراهم شود و هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا هرچه سریع‌تر از ظرفیت‌های مرزی استفاده شود.

در این نشست که با حضور جمعی از بزرگان ایلات و طوایف برگزار شد، دکتر بهرام‌نیا با اشاره به احترام ویژه به همه اقوام، ایلات و طوایف استان، بر لزوم بهره‌مندی عادلانه همه‌ی مردم استان از امتیازات مرزنشینی تاکید کرد.

استاندار ایلام با اشاره به احداث ۱۸ کیلومتر راه دسترسی در بازارچه چنگوله (شهابی) و تامین زیر ساخت‌هایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، بر نگاه حمایتی دولت از تمام بازارچه‌ها و ظرفیت‌های تجاری در مرزهای استان تاکید کرد.

بهرام‌نیا با اشاره به لزوم هماهنگی با طرف عراقی برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در مرزها، به معاونت اقتصادی استانداری برای پیگیری این موضوع از طریق وزارت امور خارجه ماموریت داد.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید، گفت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان در اولویت دولت سیزدهم است و بخش خصوصی یاری‌گر دولت در بحث صادرات و تولید است.

همچنین در این جلسه، استاندار ایلام با توجه به سخنان مطرح شده توسط تعدادی از متولیان بخش خصوصی استان، برای رفع مشکلاتِ سر راه آن‌ها در حوزه تولید، اشتغال و گردشگری سلامت، دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 6080186

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک