Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - احمد حسین زادگان ، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1398 هجری شمسی ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی مسئولان و همکاری و همراهی مردم هر چه زودتر شرایط سیلزدگان استان به حالت عادی برگردد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، نماینده عالی دولت در مازندران همچنین از مردم استان به خاطر همراهی و حضور پرشکوه در صحنه در طول سال 97 قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام استاندار مازندران به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
بهار؛ هنگامه نو به نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آورتحول وتازگی و نوروز؛ ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار 1398 در حالی فرا می رسد که ملت بزرگ ایران اسلامی، به رغم بدخواهی ها، توطئه ها و تهدیدها و تحریم های سنگین دشمنان، با حضور در صحنه های مختلف پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی بویژه مشارکت و حضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری عمیق خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و به دشمنان و بدخواهان نظام، ثابت کرد که پیمانش با خون شهدا، آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب آنقدر مستحکم و استوار است که آنان باید رویای شکست انقلاب را به گور ببرند و تا مردم بصیر، آگاه و انقلابی ایران اسلامی در صحنه حضور دارند، هیچ نظام پوشالی و بدخواهی نمی تواند کوچکترین آسیبی به پایه های نظام برساند.
متاسفانه در آستانه سال نو؛ بارش باران و جاری شدن سیل در برخی مناطق استان و وارد آمدن خسارات مالی و جانی به هم استانی های عزیز؛ کام مازندرانی های پرمحبت و نوع دوست را تلخ کرد، لیکن اندیشه سرشار از محبت مردم این سامان و نقش آفرینی دستگاه های متولی، به کمک این عزیزان آمد و این امید را ایجاد کرد که با تلاش شبانه روزی همه ما، شرایط عادی سریعا به مناطق سیل زده بازگردد و نوروز 98 چونان سال های گذشته، بامازندرانی پاک در راه میزبانی از هموطنان عزیز، گام برداریم.
لازم است در آستانه سال جدید، از همه همراهی ها و پشتیبانی های موثر و دلگرم کننده مردم فهیم استان که با خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید داشته و دارند، خاصه حمایت و هدایت های نماینده معزز ولی فقیه در استان و همدلی و هم افزایی عزیزان قوای مقننه و قضاییه سپاسگزاری ویژه بنمایم و به همه همکاران تلاشگرم اعم از مدیران و کارکنان بخش های دولتی و کارکنان و فعالان بخش های عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی وسمن ها در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، نظامی، انتظامی،‌ امنیتی و عموم مردم شریف و متدین مازندران ولایتمدار از دل کوهستان ها تا نقاط شهری که دل در گرو سربلندی هر چه بیشتر این مرز و بوم داشته و دارند، خدا قوتی جانانه بگویم.
با نهایت صمیمیت؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بویژه 10400 شهید گرانقدر استان، فرا رسیدن بهار و نوروز 98 که با ولادت با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامی داشت مقام پدر مقارن شده است را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگ و عزیز مازندران تبریک و شادباش می گویم و از خداوند منان و بهارآفرین؛ برای همه ایرانیان و مازندرانی های پرمهر؛ ‌ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت آرزو دارم و امیدوارم در سایه منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و برنامه ها و تدابیر دولت تدبیر و امید، سال 98 سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد. ان شاء الله تعالی
احمد حسین زادگان
استاندار مازندران
1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار نوروز 98 مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش