Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف بر سر محل نصب تابلوی ورودی شهر دزفول در جاده اندیمشک - دزفول به درگیری عده ای از مردم این 2 شهر منجر شد. اختلاف بر سر محل نصب تابلوی ورودی شهر دزفول پس از سقوط تابلو ورودی این شهر بر اثر تند باد در اردیبهشت ماه امسال آغاز شد. شهرهای دزفول و اندیمشک در استان خوزستان در فاصله کمتر از 10 کیلومتری یکدیگر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع غیررسمی از کشته و زخمی شدن چندین نفر در این درگیری‎ها خبر داده‎اند. آفتاب‌‌نیوز : این درگیری از چهارشنبه شب در جاده اندیمشک - دزفول آغاز شده و نیروهای یگان ویژه برای متفرق کردن افراد درگیر وارد عمل شده اند. 
گزارش‌ها حاکیست صدای تیراندازی همچنان از محل درگیری به گوش می رسد. برخی منابع غیر رسمی از مصدوم شدن چند نفر در این درگیری خبر دادند. 
برخی شاهدان گفتند نیروهای یگان ویژه برای متفرق کردن افراد از گاز اشک آور استفاده کرده اند.
در پی بروز این درگیری جلسه شورای تامین در هر 2 شهرستان برگزار شده و استاندار خوزستان نیز در منطقه حضور دارد.
اوضاع در شهرهای اندیمشک و دزفول تحت کنترل است
استاندار خوزستان با اشاره به درگیریها در مرز شهرهای دزفول و اندیمشک گفت: درگیری هایی بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک از عصر پنجشنبه آغاز شده است اما اوضاع تحت کنترل است.
غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک برای تعیین محدوده مرزی 2 شهر خود با هم درگیر شدند.
وی افزود:به دنبال این اختلافات درگیری هایی بین برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک رخ داد که تعدادی از طرفین مصدوم شدند.
وی گفت: تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود و طرحهای کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است و شهروندان این 2 شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبور بوده و اجازه دهند تا دولت برای آنها تصمیم گیری کند.
وی با اشاره به اینکه این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود گفت: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیریها فقط به شاد شدن دشمن می انجامد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده و بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می شود.
وی اضافه کرد: شورای تامین استان و نیز شورای تامین 2 شهر دزفول و اندیمشک تشکیل شده و تدابیر لازم نیز در این زمینه اخذ شده و با مسببین این حوادث برخورد قانونی می شود.
اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول از اردیبهشت ماه سالجاری که تابلوی مرزی 2 شهر یاد شده توسط تند باد کنده شد آغاز و در بهمن ماه سال جاری به درگیری بین برخی شهروندان یاد شده منجر شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دزفول اندیمشک خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن بابایی در آیین اهدای اسناد مالکیت هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک روند صدور سند در خوزستان را قابل تجلیل دانست و افزود: اسناد مالکیت حدنگاری پنج تالاب در خوزستان، ۲ رودخانه و بزرگترین موقوفه کشور بعد از سال‌ها انتظار در دولت مردمی سیزدهم صادر شد.

وی با بیان اینکه حدنگاری تمام اراضی کشور ملی، کشاورزی، شهری و روستایی با اولویت اراضی کشاورزی مورد تاکید دستگاه قضایی و دولت است، افزود: شفافیت اطلاعات، ساماندهی و تحول وضعیت موجود و همچنین فراهم کردن فرصت برنامه ریزی مدیریتی و اجرایی از جمله دستاورد‌های مهم تکمیل حدنگاری در کشور است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد اراضی کشاورزی اندیمشک حدنگاری شده است، گفت: اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل حدنگاری اراضی کشاورزی، شهری و روستایی در شهرستان اندیمشک تخصیص داده می‌شود.

وی استمرار همکاری دستگاه‌های مختلف اندیمشک برای تکمیل حدنگاری زمین‌های کشاورزی، شهری و روستایی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مستندسازی، تهیه نقشه و حدنگاری تمام اراضی اندیمشک با تمهبدات فراهم شده در شهرستان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم این حدنگاری تا سال آینده تکمیل شود.

وی با اشاره به آغاز اهدای اسناد مالکیت به اهالی شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای بنیه امیدیه پس از حدود نیم قرن افزود: روند اهدای اسناد مالکیت به اهالی این ۲ منطقه که از امروز با اهدای صد‌ها سند آغاز شد تا شهریور ماه امسال تکمیل و تمام متصرفان قانونی دارای سند خواهند شد.

بابایی با بیان اینکه مشکل ثبتی موجود در استان‌های مختلف باید به صفر برسد، گفت: کمیته‌ای ویژه در تمام استان‌های کشور برای دسته بندی، اولویت گذاری و پیگیری موانع و مسایل مرتبط با امور ثبتی تشکیل شده است.

وی گره گشایی از مشکلات ثبتی را نیازمند مشارکت فراقوه‌ای میان دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند معضل‌های موجود در بخش ثبتی کشور را برطرف کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارکرد: گره گشایی از این مسایل نیازمند همراهی قوه قضاییه، مجریه و مقننه است و هر جا این همکاری وجود داشته دستاورد‌های خوبی رقم خورده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفری ۲ روزه به منظور برگزاری نشست‌های تخصصی درخصوص اسناد مالکیتی و بازدید از برخی شهر‌های خوزستان روز گذشته وارد استان شد.

در این آیین اسناد مالکیت تعدادی از اهالی روستا‌های بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از هفت هزار و ۵۶۰ اهدا شد.

بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی کشور حدنگاری شده و در حوزه کشاورزی، این مهم به مرز ۴۳ درصد در کل کشور رسیده است.

حدنگاری کشاورزی در ۴۰ شهرستان مهم به اتمام رسیده که تحقق این سیاست با همکاری جهاد کشاورزی و امور اراضی کشاورزی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان