Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@18:46:27 GMT

عکس نگاشت/نامگذاری سال ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۲۶۴

عکس نگاشت/نامگذاری سال ۱۳۹۸

عکس نگاشت سال رونق تولید را در اندازه اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/607.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان چهارشنبه سوری اعتکاف مراسم اعتکاف ایام نوروز محمد جواد ظریف نوروز شبستان سال نو خبرگزاری عکس نگاشت رونق تولید نامگذاری سال پیام رهبری خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت گاز استان که در محل دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، افزود: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های اربعین و کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کارهای فرهنگی و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت این شرکت بوده که طعم شیرینی خدمت را دوچندان کرده است، اظهار داشت: یکی از خدمات مهم و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران، توسعه گاز و بهره برداری از این نعمت بزرگ است.

امام جمعه ایلام به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم " اشاره و تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم و گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی باعث ایجاد اشتغال می‌شود که انتظار می‌رود شرکت گاز در زمینه تحقق نامگذاری سال جاری این مهم در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایلام از استان‌های دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و بهره برداری و سرمایه گذاری در زمینه استفاده از این منابع با ارزش از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: امروز شاهد برخورداری مردم از این نعمت خدادادی در اکثر روستاها و تمامی شهرهای استان هستیم که جا دارد از تلاش و کوشش مدیرعامل و کارکنان خدوم شرکت گاز تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنانش پیروزی رزمندگان سپاه و ارتش در گوشمالی دادن به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

کد خبر 6079055

دیگر خبرها

  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران