Web Analytics Made Easy - Statcounter

من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءالله این معنا به صورت چشمگیری در کشور محسوس باشد. اگر این [طور] شد، امیدواریم که ان‌شاءالله حلّ مشکل اقتصادی راه بیفتد. ظریف: ایرانی‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند ترافیک در جاده‌های شمالی کشور کدام استان‌ها روز نخست سال ۹۸ برفی می‌شوند؟ پیام تبریک نوروزی رهبر معظم انقلاب/فیلم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند

رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود در تجاوز به غزه و ایجاد قحطی در این باریکه، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که بزرگترین نهاد امدادرسان در غزه محسوب می‌شود را متهم به دست داشتن در حمله هفتم اکتبر کرد. همین امر کافی بود تا کشور‌های غربی کمک‌های خود به این آژانس را قطع کنند؛ موضوعی که در نهایت فلسطینیان را در خطر گرسنگی قرار داده است. 

به گزارش الجزیره، پس از ارائه گزارش مستقل سازمان ملل پیرامون رفع اتهام از آنروا، اکنون نروژ از کشور‌های غربی خواسته کمک‌های خود به این نهاد مهم سازمان ملل را از سر بگیرند. 

اسپین بارث اید، وزیر خارجه نروژ در این باره گفت: سازمان آنروا تنها راه نجات ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فلسطینی در نوار غزه به شمار می‌رود. ما از کشور‌هایی که همچنان به توقف کمک‌های اهدایی خود به این نهاد مبادرت کرده اند می‌خواهیم کمک رسانی خود به آنروا را از سربگیرند. 

وی با اشاره به شرایط نامساعد غزه به دلیل جنگ ۲۰۰ روزه، خاطرنشان کرد: شرایط غزه اکنون فاجعه بار بوده و این باریکه نابود شده است. فلسطینیان از فقدان همه چیز رنج می‌برند و بسیاری اکنون با قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند. حضور سازمان آنروا در غزه برای فعالیت‌های بشردوستانه سایر سازمان‌های امدادرسان حیاتی است. 

وزیر خارجه نروژ در پایان خاطرنشان ساخت: آنروا فراتر از یک سازمان بشردوستانه است. این نهاد به وسیله مجمع عمومی سازمان ملل ایجاد شده است. آنروا تعهد جامعه بین المللی برای آوارگان فلسطینی و حقوقشان است. 

آمریکا و آلمان، دو کشور بزرگ اهدا کننده به سازمان آنروا از زمان مطرح شدن ادعا‌های صهیونیست ها، کمک‌های امدادی خود به این نهاد را به حال تعلیق در آورده اند. کنگره آمریکا پا را فراتر نهاده و عدم کمک رسانی به آنروا را به قانون مبدل ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند