Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - استاندار قزوين در پيام نوروزي خود تحقق اهداف طرح شده در بيانيه گام دوم انقلاب و `رونق توليد` به عنوان شعار سال 98 را به عنوان مهم ترين اولويت هاي مديران استان قزوين در سال جديد نام برد.

به گزارش ايرنا، عبدالمحمد زاهدي در پيام نوروزي خود که به مناسبت آغاز سال جديد از سيماي مرکز قزوين پخش شد در سخناني گفت: ماه مبارک رجب و ميلاد باسعادت امام علي (ع) و سال جديد را به همه ملت ايران بويژه مردم استان قزوين تبريک مي گويم و براي همه آرزوي توفيق دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: سالي را که پشت سرگذاشتيم، سال پر فراز و نشيبي بود و از يک طرف توفيقات زيادي در عرصه هاي ملي و بين المللي نصيب ملت شد و از طرف ديگر کشور با مشکلاتي مواجه شد که باعث شد مردم سختي هايي را تحمل کنند.
استاندار قزوين با بيان اينکه بيشترين توفيقات کشور در سطح ملي در حوزه توليد بويژه در صنايع نفت و پتروشيمي بود،ادامه داد: در سطح استان نيز تلاش شد با تزريق تسهيلات به بخش هاي صنعت،کشاورزي و گردشگري ،چرخ توليد و اشتغال از حرکت باز نايستد و با وجود مشکلات، توفيقات خوبي نصيب استان شد.
زاهدي اظهار داشت:بر اثر تحريم هاي ظالمانه دشمن،مردم عزير ما در ماه هاي پاياني سال گذشته ،مشکلات زيادي از جهت گراني کالاها و خدمات متحمل شدند و دولت نيز تلاش زيادي کرد تا با تامين کالاهاي اساسي بتواند روند افزايش قيمت ها را متوقف سازد.
وي همچنين گفت: ايران کشوري است که وابستگي زيادي به فروش و درآمد نفت دارد بنابراين تحريم ها مي تواند اثر خود را داشته باشد اگرچه تحريم براي مردم ما امر جديدي نيست و از سال 58 تا به امروز آن را تجربه کرده و مي کنند.
استاندار قزوين اظهار داشت: مسئولان و کارگزاران قدردان مردم هستند و راهپيمايي 22 بهمن سال گذشته هم به خوبي نشان داد که مردم پاي نظام خود ايستاده اند و از کشور و انقلاب خود دفاع مي کنند.
زاهدي در بخش ديگري از پيام نوروزي خود گفت: سال گذشته در استان قزوين علاوه بر حوزه اقتصادي و توليد در بخش هاي عمراني نيز توفيقاتي به دست آمد که مهم ترين آن افتتاح خط آهن قزوين -رشت بود که بعد از سال ها به بهره برداري رسيد.
وي ادامه داد: پيگيري و اجراي دو خطه کردن راه آهن تهران -قزوين،سدهاي نهب و بالاخانلو،خط آهن قزوين-زنجان و پيگيري اجراي طرح خط آهن قزوين به ساوه و استان مرکزي از ديگر توفيقات استان در بخش عمراني بود.
استاندار قزوين با اشاره به دستاوردهاي استان در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي در سالي که گذشت،تصريح کرد:ب رگزاري کنگره 3 هزار شهيد قزوين مهم ترين رويداد فرهنگي استان در سال 97 بود که از جمله بهترين کنگره هاي برگزار شده در سطوح ملي بود که از نظر نقش دستگاه هاي مختلف، حضور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و استقبال اقشار مختلف مردم يک رويداد بي نظير در کشور بود.
زاهدي با اشاره به اولويت ها و برنامه هاي استان براي سال جديد،اظهار داشت: بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي که در اواخر سال گذشته توسط مقام معظم رهبري صادر شد، مسير مسئولان و کارگزاران را در يک حرکت جديد ترسيم و مشخص کرد که در کنار نام گذاري و تعيين اهداف و شعار امسال همه توان و امکانات خود را براي تحقق آنها به کار خواهيم بست تا مردم از نتايج آن بهره مند شوند.
وي افزود: هرچند دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان ادامه خواهد داشت اما مردم نشان داده اند که علي رغم سختي ها و فشارها،پاي نظامي که براي حراست از آن سرمايه هاي عزيز و عظيمي تقديم شده است،ايستاده اند و از آن دفاع خواهند کرد.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی در این مراسم اظهارکرد: در سال‌های گذشته یکی از خلاءهای جدی در حوزه ساماندهی اقتصاد و رونق تولید نگاه تک بعدی به اقتصاد و غفلت از مؤلفه‌های محیطی آن به خصوص مؤلفه‌های حقوقی و قضائی بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که اهمیت محیط حقوقی و قضائی حاکم بر اقتصاد به حدی است که حدود نیمی از مؤلفه‌های اصلی پایش محیط کسب وکار در کشورها طبق مهمترین نظام‌های سنجش سهولت کسب وکار در دنیا، ریشه در نظامات حقوقی و قضائی کشور دارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: همچنانکه رهبر انقلاب هم در دیدار با مجموعه‌های تولیدی کشور و همچنین دیدار با مسؤولین قوه قضائیه بر اهمیت نقش‌آفرینی فعال قوه قضائیه در این حوزه‌ها تاکید داشتند.

شعبانی با بیان اینکه از کلیدی‌ترین عوامل رونق تولید و اقتصاد هر کشور، سهولت و امنیت سرمایه‌گذاری است، گفت میزان حمایت حاکمیت از حقوق سرمایه‌گذاران نقش مستقیمی در ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مولد اقتصاد ایفا کرده و دستگاه قضائی نیز نقش غیرقابل‌انکاری در بهبود محیط کسب‌وکار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولین دستگاه قضائی، تشکیل دادگاه‌های تجاری است، این موضوع یکی از راهبردهایی مهم قوه قضائیه است که در سند تحول قضائی نیز با راه اندازی دادگاه‌های تخصصی با اولویت دعاوی تجاری بر آن تاکید شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه این امر به دلایل و موانع حقوقی و زیرساختی هنوز به سرانجام نرسیده، تصمیم گرفته شد دو شعبه بدوی و یک شعبه تجدید نظر در مرکز استان برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی حوزه تولید و سرمایه گذاری اختصاص یابد.

شعبانی بیان کرد: این دفتر با هدف تأمین امنیت سرمایه‌گذاری، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، تعیین تکلیف سریع پرونده‌های مرتبط با تولید و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6081118

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد