Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، طوفان و بارش های شدید در پایان زمستان از یک سو و گرم شدن هوا و آب شدن سریع برف ها از سوی دیگر سبب شد تا سیل گسترده ای در ایالت های نِبراسکا، آیووا و میسوری آمریکا به وقوع بپیوندد. وضع اضطراری در تمام بخش های این سه ایالت آمریکا (نِبراسکا، آیووا و میسوری) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مقامات ایالت میسوری در مسیر آب کیسه های شن قرار داده و بزرگراه های نزدیک روخانه میسوری را مسدود کرده اند. مایک پارسون، فرماندار ایالت میسوری از مردم نزدیک رودخانه درخواست کرد مراقب بوده و به هشدار مسئولین توجه کنند.

سیل در ایالت های نِبراسکا، آیووا و میسوری تاکنون باعث خسارتی یک میلیارد دلاری شده و منجر به مرگ چهار نفر در آیووا و نِبراسکا شده است.

مقامات رسمی آمریکا هشدار داده اند بر میزان خسارت ها افزوده خواهد شد زیرا سیل جاده ها، پل ها و خانه های بیشتری را ویران خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشستی با حضور محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر آب و خاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب و خاک در محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

 

 بشارتی مدیر آب و خاک  سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

 

عزیزیان معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت گرفته و اکنون میتوان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توام با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

 

حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی میباشد که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت گرفته، علاوه بر در نظر گرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببین، هیچ گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر