Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@09:28:23 GMT

پیام جهانگیری به مناسبت نوروز 98

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۵۲۱

معاون اول رئیس جمهوری ایران در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز، با اشاره به تقاون این روز با سالروز ولادت امام علی (ع)، این روز را به همه ایرانیان و مسلمانان و شیعیان جهان تبریک گفت.

به گزارش صدای ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ایران پیامی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت نوروز منتشر کرد.
پیام جهانگیری به شرح زیر است:
بر لشگر زمستان نوروز نامدار
کرده است رای تاختن و قصد کارزار 'منوچهری'
فرارسیدن نوروز، جشن ملی ما ایرانیان بر همگان مبارک
این روز پرمعنا را که روز زندگی، روز زیبایی، روز آشتی، روز گفت و گو و روز عید اجتماعی است به همه ایرانیان در همه جای ایران و در دور و نزدیک جهان و به همه همسایگان، اقوام و ملت های خویشاوندی که به نوروز می اندیشند و در نوروز می زیند، صمیمانه شادباش می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروز در فرهنگ ما ایرانیان زمان مقدس است، اما با نام مبارک مولای متقیان علی (ع) قداست و جلایی ویژه دارد که جا دارد که به همه مسلمانان و عموم شیعیان در سراسر جهان نیز این تقارن خجسته را تبریک بگویم. امیدوارم همه ما بتوانیم با آموختن از آیین و آداب و سنت نوروزی، دلها و دیده ها و اندیشه های خویش را نو کنیم و با ذهن و زبان و رفتار نوروزی که ما را به دوستی و اعتماد و گفت و گو و تفاهم فرا می خواند بر توان ملی برای چیرگی بر همه مسائل و تنگناها و سختی های پیش رو بیفزائیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیام جهانگیری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام نیا به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَـَـلِبُونَ (سوره صافات آیه ۱۷۳)   ۲۹ فروردین‌ماه، سال‌روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است، این روز بزرگ یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه‌ی افتخاراتشان می‌درخشد.   به یقین ملت شریف ایران اسلامی فداکاری‌ها و رشادت‌های بی‌وقفه‌ی غیور مردان ارتش سرافراز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب شکوهمنداسلامی، سال‌های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، عملیات‌های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی‌بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی، چون سیل و زلزله و ... اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.   امروز ارتش ایران اسلامی در اوج خودکفایی، توان نظامی و خودباوری و با تکیه بر تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و در سایه‌ی منویات و فرامین فرماندهی معظم‌کل قوا؛ مقام معظم رهبری، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از انقلاب اسلامی و دستاور‌های والای آن حراست می‌کند.   اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به فرماندهی معظم کل قوا و آحاد ارتشیان ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای ارتش و به مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای ارتش سرافراز و غرورآفرین ایران اسلامی در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، سربلندی و توفیق بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.   حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش