Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبـرگزاری رویتـرز، شـرکت های تـویوتا و سـوزوکی، دو خـودروساز بزرگ ژاپنی همکاری مشتـرک را در زمینه تولیـد خـودروهای الکتـریکی آغاز می کنند.

بر این اساس، شـرکت های تـویوتا و سـوزوکی، که به ترتیب نخستین و چهارمیـن سازنـده بزرگ خـودرو در ژاپـن محسوب می شوند، روز چهارشنبه اعلام کـردند قصد دارند همکاری هایشان را در زمینـه تولیـد خودرو الکتـریکی در مقـیاس بزرگ توسعـه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تـوافق حاصل شده برای تولید خودروی الکتریکی، که اندکی بیشتر از دو سـال پس از آغاز مشارکت تجـاری میان این دو گروه صنعتی رخ می دهـد، تولید بیشتر خـودرو به ویژه تـوسط شـرکت سـوزوکی را در نظر دارد.

اگر چه سـوزوکی از نظر تیـراژ تـولید خودرو بسیار کوچک تر از تـویـوتا است، ولی این گروه خـودروسازی در بـازار اتومبـیل هنـدوستان، که در حال حاضر به عنـوان پنجمین بازار جهـانی رشـد فـزاینده دارد، یک نیـروی پیشـرو محسوب می شود.

تـویـوتا نخستین شـرکت در زمینه تولید خودروهای هیبریدی است و سوزوکی نیز در زمینه تولید خـودروهای کـوچک دارای تخصص بوده و بازار بـزرگی را در اختیـار دارد. بسیاری از شرکت های خـودروسـازی در زمینـه سرمایه گذاری در تولید وسایـل نقلیـه الکتریکی و خودروهای خودران با مشکل بـزرگ سـرمایه گذاری مواجه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد بین الملل آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

در دیگر بازی امروز، ایران ۳ بر یک افغانستان را برد و از دقایقی پیش نیز کویت به مصاف بحرین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس