Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تاکید رهبر انقلاب بر رونق تولید به عنوان راه حل مشکل معیشت مردم ضمن نامگذاری سال 98 به عنوان سال «رونق تولید»، توصیف رئیس جمهوری از سال جدید به عنوان سال مهار تورم و متعادل کردن قیمت ارز در پیام نوروزی، تاکید وزیر خارجه ایران بر اینکه برگزاری جشن نوروز در میانه تحریم ها و فشارهای بی سابقه آمریکا نشان دهنده امیدواری ایرانیان است، تاکید وزیر خارجه آمریکا بر تداوم مذاکرات کشورش با عراق پیرامون تحریم های ضد ایرانی، وعده وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای مقابله با حضور ایران در منطقه، تغییر سیاست واشنگتن از خروج همه نظامیان آمریکایی از سوریه به ماندن 400 نظامی در این کشور، مهمترین خبرهای 12 ساعت گذشته ایرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داخلی
**********
تهران- ایرنا- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری سال جدید را سال مهار تورم، متعادل کردن قیمت ارز و سال دوستی بیشتر با همه همسایگان برشمرد و گفت: دولت برنامه‌های جدید خود را در اوایل سال نو اعلام خواهد کرد.
تهران- ایرنا- وزیر خارجه ایران در پیام نوروزی خود گفت اینکه مردم ایران در میانه تحریم ها و فشارهای بی سابقه، غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا برای از بین بردن معشیت آنان نوروز را جشن می گیرند، نشان دهنده بزرگواری و قاطعیت آنان در امیدواری است.
تهران - ایرنا - رضا اردکانیان وزیر نیرو در نخستین ساعات پس از تحویل سال 98 با حضور در نیروگاه شهدای پاکدشت(دماوند) از خدمات رسانی کارکنان صنعت برق در ایام نوروز تجلیل کرد.
تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهوری ایران در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز، با اشاره به تقاون این روز با سالروز ولادت امام علی (ع)، این روز را به همه ایرانیان و مسلمانان و شیعیان جهان تبریک گفت.
تهران – ایرنا – رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پیام نوروزی خود گفت: قریب به یکصد هزار نفر از زندانیان کشور امسال آزاد شدند تا کام مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب شیرین و گوارا شود.
تهران - ایرنا - بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی 4 تن دیگر از مرزبانان کشورمان خبر داد.
ساری - ایرنا – معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا گفت که رانش زمین در بخش هزار جریب این شهرستان سبب بسته شدن راه دسترسی 50 روستا شده است.
تهران - ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیام نوروزی خود تولید کنندگان و کارآفرینان را در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن معرفی کرد و گفت: آنان قهرمانان مردم در سال 98 خواهند بود.

اخبار خارجی
**********
بغداد - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش گفت وگوها با مقام های عراقی درخصوص تحریم های ضد ایرانی را ادامه می دهد.
تهران- ایرنا- وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی وعده داد علیه حضور ایران در منطقه همکاری کند.
تهران- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا به رغم اعلام سیاست خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: واشنگتن 400 نظامی خود را در این کشور نگه می دارد.
تهران- ایرنا- دبیر کل سازمان ملل روز جهانی نوروز را به عنوان فرصتی برای تجدید اراده خود برای ساختن جهانی بهتر برای همه، تبریک گفت.
دمشق - ایرنا - صدها آواره سوری که از هشت سال پیش به خاطر ناامنی در یکی از روستاهای استان حمص در مرکز سوریه خانه و کاشانه خود را ترک کرده بودند، به روستای خود بازگشتند.
تهران- ایرنا- پلیس ایتالیا با دستگیری راننده اتوبوسی که قصد داشت 51 دانش آموز را به نشانه انتقام خود مهاجرانی که در دریای مدیترانه غرق شده اند با آتش زدن اتوبوس بسوزاند، جان همه دانش آموزان را نجات داد.
مسکو - ایرنا - معاون وزیر خارجه روسیه ضمن هشدار به آمریکا برای حمله نظامی احتمالی به ونزوئلا گفت: روسیه خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده را به رسمیت نمی شناسد.
شبد**9416

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اخبار 8 تا 8 اخبار مهم هشت تا هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسماعیل هنیه» وارد تهران شد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس برای دیدار و گفتگو با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران وارد تهران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس قرار است امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی جاری در غزه گفتگو کند.

طرفین پس از این دیدار کنفرانس مطبوعاتی مشترکی را برگزار خواهند کرد.

این اولین دیدار وزیر خارجه کشورمان با هنیه پس از قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل و ششمین دیدار پس از آغاز جنگ غزه و گسترش جنایات صهیونسیت هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته