Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم جشن نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان شهر سنندج اظهار داشت: استان کردستان ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در تمامی حوزه‌ها برای تبدیل به قطب گردشگری در کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه کردستان می‌تواند به قطبی برای حضور و ورود مسافران در تمامی فصول سال تبدیل شود، افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تلاش است که در سال ۹۸ مقصد بعضی از سفرها را به سمت غرب کشور و به ویژه استان کردستان سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور عنوان کرد: کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله موسیقی دارای غنای بسیار زیادی است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای توسعه بخش گردشگری در این استان بهره‌برداری شود.

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای توجه به موضوع گردشگری در سال ۹۸، افزود: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در سال جاری برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار امیدواری کرد که نه تنها استان کردستان بلکه در سایر نقاط کشور نیز شاهد حضور و ورود مسافران و گردشگران زیادی باشیم که در نهایت این مهم باعث توسعه و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

مراسم جشن نوروز شامگاه چهارشنبه با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان سنندجی در ورزشگاه ۲۲ گلان این شهر و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.

کد خبر 4572988

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر مونسان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید

سیدانور رشیدی در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر سنندج انجام شد، اظهار کرد: کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع روبروی پارک شهدا به زودی انجام می‌شود.

شهردار سنندج تاکید کرد: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در رفع مشکل ترافیک به ویژه در هسته مرکز شهر سنندج دارد در این راستا نیازمند اعتبارات ملی و جهشی هستیم.

وی افزود: رونمایی از ۶ هزار میلیارد پروژه‌ی سرمایه‌گذاری، مجتمع فرهنگی شهدا و شهرداری الکترونیک از دیگر برنامه‌های شهرداری سنندج در سال جاری است.

رشیدی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.

شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمرانی امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

وی با بیان اینکه ۴۰۰ وظیفه از سوی وزارت کشور برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: کمبود منابع نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، فضای اجتماعی و سیاسی همه و همه به نحوی موجب شده که کار در شهرداری سخت و طاقت‌فرسا باشد.

شهردار سنندج عنوان کرد: بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار متر مربع آسفالت و بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع پیاده راه سازی در شهر سنندج طی سال گذشته انجام شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد رویداد‌های بزرگ فرهنگی و افتتاح چندین پروژه متعدد از پارک‌های بزرگ مقیاس تا پروژه‌های مرتبط با رفع مشکل ترافیکی در شهر سنندج بودیم که این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند
  • بازدید بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان
  • بیش از ٨۶٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان بازدید کردند
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • اجرای مراسم هزار دف در پالنگان برای عیدفطر برنامه‌ریزی شود