Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر از آمادگی کامل نیروهای امدادی وخدماتی هلال احمر جهت پذیرایی وخدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

فرشاد ابراهیمی روز پنجشنبه به خبر نگار ایرنا گفت: به همین منظوربا اجرای طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی دو پایگاه امداد جاده ای وراهنمای مسافران نوروزی در شهرستان راه اندازی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر پایگاه دائمی امداد جاده ای شهید بنی هاشمی در سه راهی لاهرود امسال پایگاه امداد کوهستان نیز در این محل دایر شده است .
او اافه کرد: هدف از دایر کردن این پایگاه امداد رسانی به آن دسته از مسافرانی است که در ایام عید قصد صعود به قله به سبلان را دارند.
به گفته وی ،از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر به بیش از 50مورد تصادف وسوانح رانندگی امداد رسانی کرده وعلاوه برهفت مورد امداد رسانی در کوهستان سبلان در 25مورد عملیات امداد نجات در حوادث طبیعی از جمله سیل وطوفان نیز مشارکت داشته است .
ابراهیمی از توزیع بسته های غذایی وپرداخت وجه نقد به افراد نیازمند در ایام عید در قالب طرح فرشتگان رحمت خبر داد.
وی راه اندازی کاروانهای سلامت در مناطق محروم شهر وویزیت رایگان بیش از یک هزارو 500نفر از روستائیان محروم منطقه ،افتتاح خانه هلال در روستاهای موئیل مشیران وآلنی واجرای طرح دادرس در 22واحد آموزشی را از دیگر عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر بیان کرد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
7117/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر مشگين شهر نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان