Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال نو به ملت شریف ایران، به ویژه گیلانیان ولایتمدار، گفت: در بخش داخلی بزرگترین دغدغه و نگرانی مردم گرانی، تورم و در پاره‌ای موارد دوچندان شدن قیمت‌ها بود که امیدواریم با کمک همه مسئولان و متولیان امور در سال جدید بتوانیم نگرانی‌ها و آلام ناشی از این گرانی‌ها را بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالی که گذشت فراز و نشیب‌هایی برای کشور و ملت رقم خورد، که باید از آن‌ها درس گرفت و برای سال جدید برنامه ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، به مسوولان و مدیران اجرایی کشور توصیه کرد: اگر نمی‌توانند قیمت‌ها را کاهش دهند، حداقل با تلاش و کوشش آن را کنترل کرده و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، دلیل اصلی این گرانی‌ها را دو جنبه داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: بخشی از این گرانی‌ها معلول ظلمی است که ازسوی کشور‌های سلطه بر ایران اسلامی و ملت ما تحمیل شد، اما بخشی دیگر از آن معلول سوء تدبیر‌ها و نظارت نکردن متولیان بوده است که امید می‌رود در سال جدید این بخش جبران شود.

وی همچنین به گوشه‌ای از دستاورد‌های سال ۹۷ به ویژه در بخش خارجی اشاره کرد و افزود: بزرگترین دستاورد سالی که گذشت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: آمریکای جنایتکار هم که در خاورمیانه جا خوش کرده بود از عراق، سوریه و لبنان مفتضحانه عقب نشینی کرده و مجبور شد بخش اعظمی از نیروهایش را برگرداند.

آیت الله رسول فلاحتی، حضور بیش از پیش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان در رویداد‌های مهم و حساس را نیز غیرقابل وصف دانست و افزود: مردم بابصیرت و ولایتمدار مثل همیشه در راهپیمایی‌هایی همچون روز قدس و ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشته و با ایستادن پای نظام و انقلاب، شگفتی ساز شدند.

وی در پایان برای سال پیش رو روز‌های خوش، همراه با سلامتی و پیروزی، برای ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی، آرزو کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

پیام نوروی نماینده ولی فقیه در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است

سرهنگ محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش الگوساز سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: رویش سرداران بزرگ و شهدای عزیز در سپاه پاسداران به عنوان الگوی تمام عیار جامعه قلمداد می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه سپاه مظهر عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است، گفت: سپاه آینه تمام نمای دفاع از مظلومین جهان است.

جعفری با بیان اینکه آرمان خواهی سپاه در دفاع از مظلومان همانند خاری در چشم جبهه استکبار است، اضافه کرد: اقتدار و صلابت سپاه سبب شده تا استکبار از این نیروی مردمی بهراسد.

وی به تشریح دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن حضوری فعال و مؤثر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداری در سپاه بیان کرد: عبودیت، معنویت، تقوا، ولایت محوری، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت و اقدام به موقع، شریعت مداری و ارزش محوری تنها بخشی از شاخصه‌های پاسداری است.

جعفری با اشاره به اجرای مو به موی منویات مقام معظم رهبری توسط پاسداران اضافه کرد: پاسداران با زبان، با عمل و با تقدیم جانشان فریضه جهاد تبیین را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن افزود: شهدا جانشان را فدا کردند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران نیروی مطالبه گر، تأثیرگذار و مردمی است.

جعفری با بیان اینکه سپاه خودش را جان برکف و فدایی مردم می‌داند، گفت: حضور میدانی پاسداران در عرصه‌های مختلف نظیر سیل، زلزله و دیگر بخش‌ها در خط مقدم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ناب است، گفت: فرهنگ مقاومت نماد و الگوی طلایی است که به دنیا صادر شده است.

جعفری، پیشرفت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را وصف ناشدنی خواند و بیان کرد: محدودسازی سپاه از سوی دشمنان به دلیل پیشرفت‌هایش در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است، افزود: دستاوردهای سپاه مایه اقتدار، آبرو و عزت مندی انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است، گفت: پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود هستند و خدمت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده اند.

کد خبر 6083923

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق دستاورد تدبیر صحنه و میدان
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است