Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@23:49:34 GMT

استقرار ۱۶۰ پایگاه اورژانس در مناطق عملیاتی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۷۹۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، عباس نبوره با بیان اینکه اورژانس استان خوزستان در خدمت زائرین راهیان نور است، اظهار کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی در خدمت زائران راهیان نور هستند تا سفری امن و بی خطری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر ساله در سه حوزه تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود، افزود: در حوزه‌های بهداشت، درمان و اورژانس پیش بیمارستانی آماده خدمت رسانی به زائران راهیان نور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اورژانس استان خوزستان با بیان اینکه ۱۶۰ پایگاه در مناطق راهیان نور مستقر هستند، تصریح کرد: در اکثر یادمان‌های دفاع مقدس که کاروان‌های راهیان نور حضور دارند پایگاه‌های درمانی نیز آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

نبوره با اشاره به اینکه تمام امکاناتی که در اختیار زائران گذاشته می‌شود به صورت رایگان است، افزود: نیروهای امدادی در برخی از یادمان‌های دفاع مقدس به صورت ۲۴ ساعت مشغول به خدمت رسانی به زائران شهدا هستند.

معاون اورژانس استان خوزستان با تاکید بر اینکه امنیت جاده‌ای در ایام راهیان نور مطلوب است، تشریح کرد: در ایام شروع حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور با هماهنگی‌های که از قبل با دستگاه‌های مربوط انجام شده امنیت جاده‌ای حاصل شده است.

وی توصیه کرد: از انجام امور خطرناک پرهیز کنید و از مکان‌های آلوده، آب و غذا مصرف تهییه نکنند و دفترچه‌های بیمه خود را به همراه داشته باشند.

معاون اورژانس استان خوزستان در پایان با تشکر از عوامل راهیان نور، اظهار داشت: به برکت حضور زائران شهدا امنیت در خوزستان حاکم است و گروه‌های امدادی جهت خدمت رسانی به زائران راهیان نور آماده خدمت رسانی هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز