Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:57:44 GMT

شأن هنری یا درآمد از طریق تبلیغات؟!

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۸۲۴

شأن هنری یا درآمد از طریق تبلیغات؟!

اخیرا شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون و البته چهره‌های سرشناس ورزشی در حوزه تبلیغات، حضوری فعال تری نسبت به قبل دارند. به طوری که حتی با عدد و ارقام متفاوت تری نسبت به دستمزدهای آنها در بازیگری می توان به درآمدهای این هنرمندان در حوزه تبلیغات اشاره کرد. کار به جایی رسیده که برخی هنرمندان در معرفی و تبلیغ کالاهای بی ربط و به دور از شأن و جایگاه اجتماعی شان نیز وارد شده اند و حتی در برخی مواقع تبلیغ اشخاص مختلف در حرفه های مختلف را نیز در درآمد زایی به کار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینکه چهره‌های سرشناس هر مملکت با ورود به مسائل اقتصادی می توانند در پیشرفت و موفقیت و اقبال آن کالا یا حوزه بیزینسی موفق باشند و به دیده شدن آنها در میان اقشار مختلف جامعه کمک کنند یک بحث است، اما انتخاب کالا یا خدمات موردنظر نیز بایستی با مراقبت و تشخیص درستی انجام شود. چرا که اصولا انتخاب چهره‌های محبوب و معروف در امور اقتصادی قرار نیست به جایگاه هنری و یا ورزشی آنها لطمه وارد کند. در واقع این اشتباه نگاه جامعه را روی جایگاه اجتماعی شان تحت تأثیر قرار می دهد.

با نگاهی اجمالی به حضور فعال تبلیغاتی سلبریتی‌ها در دنیا به این نکته می‌رسیم که اتفاقا اعداد و ارقام عجیب و غریبی در این همکاری‌ها جابجا می شود و معمولا شرکت‌ها، برندها، کارخانجات و صاحبان کالا در همه جای دنیا براساس همکاری با سلبریتی ها به اقبال عمومی دست پیدا می کنند.

اما فعالیت تبلیغاتی هنرمندان چهره در شبکه های مجازی قطعا روی تعریف و ذهنیت مخاطب نسبت به آنها تأثیر می گذارد. اینکه بازیگر خانم تبلیغات کالای منزل داشته باشد خیلی عجیب و غریب نیست در صورتی که دیده می شود از دندان پزشک و روانپزشک گرفته تا مراکز زیبایی توسط هنرمندان مختلف تبلیغ می شوند. حتی دیده شده است که تبلیغات کالای الکترونیکی نیز توسط یک بازیگر خانم کمی دور از ذهن اما انجام می شود و این بدون هیچ قاعده و چارچوبی می تواند لطمه زننده باشد. از سوی دیگر دیده شده است که صفحات شخصی بازیگران و چهره های ورزشی با مبالغ هنگفت اجاره داده می شود و عملا شبکه های اینستاگرامی به دکان تبلیغاتی آنها تبدیل شده است که می تواند با حداقل رعایت چارچوب هایی نگاهی حرفه ای تر به خود بگیرد. اینکه استار سینمایی بدون رعایت اصول تبلیغاتی در این عرصه فعالیت دارد شاید سرانجام خوبی برایش نباشد.

باید دید مبنای انتخاب هنرمندان و چهره های ورزشی در این بیزینس چیست؟

آیا تنها به دستمزدهای کلان دریافتی فکر می کنند یا سروشکل کار را نیز مد نظر دارند.

باید دید آیا در این زمینه مشاوران تبلیغاتی دارند یا تنها به عنوان مشاور تبلیغاتی با برندهای مختلف همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات جامعه درآمد زیبایی سینما و تلویزیون نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌ های مهم اجاره تلویزیون شهری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مزیت‌های خوبی که انواع نمایشگرهای شهری از جمله تلویزیون شهری و ویدیو وال از آن برخوردار هستند، موجب شده است که امروزه این وسیله های مدرن تبلیغاتی در مکان‌ های مختلفی مانند مراکز خرید، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ ها، فضاهای باز مانند خیابان‌ ها و میادین و غیره با اهداف مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله مهم‌ ترین و شما با اجاره کردن تلویزیون شهری می‌ توانید از چنین ویژگی‌ هایی بهرمند شوید عبارتند از:

هزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه

شما به دو شیوه یعنی اجاره تلویزیون شهری و یا خرید تلویزیون شهری می‌توانید این وسیله تبلیغاتی بسیار کارآمد و مدرن را در اختیار داشته باشید که هر کدام از این شیوه ها متناسب با نوع کار و روش استفاده شما از تلویزیون می‌ تواند روشی ایده آل و برتر محسوب شود و مزیت‌ های زیادی نسبت به شیوه دیگر داشته باشد که بکی از این مزیت‌ ها نیز قیمت‌ های ارزان‌ تر اجاره تلویزیون شهری در مقایسه با خرید آن است. تلویزیون‌ های شهری عظیم الجثه هستند و از آن جایی که در ساخت و تولید آنها از به روزترین تکنولوژی روز استفاده شده است و کاربردهای وسیع و گسترده نیز دارند، قیمت آنها نیز بالا می‌ باشد. به همین دلیل است که گاهی اوقات افراد ترجیح می‌ دهند برای استفاده از این وسیله تبلیغاتی آن را به صورت اجاره‌ ای در اختیار داشته باشند، چون برای خرید آن ناگزیر هستند که هزینه‌ های بالایی را داشته باشند، اما با اجاره کردن تنها مبلغی را بابت مدت زمان اجاره پرداخت کرده و پس از آن که فعالیت مورد نظر انجام شد و دیگر نیازی به استفاده از تلویزیون نداشتند آن را به شرکت اجاره دهنده پس خواهند داد.

این موضوع به ویژه برای مواقعی و مکان‌هایی همیت پیدا می‌کند که هدف شما تنها استفاده از تلویزیون شهری به صورت محدود و برای چند ساعت یا چند روز می باشد.

بزرگنمایی قابل توجه

تلویزیون‌های شهری به طور عمده در مکان‌های عمومی نصب می‌ شوند. این موضوع به شما امکان خواهد داد تا بتوانید پیام‌ های تبلیغاتی مورد نظرتان را به افراد و رهگذران بیش‌تری منتقل کنید و با قرار گرفتن تلویزیون مورد نظر در مکان‌ های مختلفی مانند متروها، مراکز خرید، استادیوم‌ ها و غیره شما یک گام موثر در روند دستیابی به اهداف خودتان برداشته‌ اید، چون این تلویزیون‌ ها دارای صفحه نمایشگرهای بزرگ و قابل توجهی هستند و بیش‌تر از دیگر شیوه‌ های تبلیغاتی جلب توجه می‌ کنند. به این ترتیب در یک مکان مناسب همواره مخاطبان زیادی با آن برخورد کرده با فعالیت‌ های شما آشنا خواهند شد که این روند می‌ تواند رهگذران و مخاطبان عادی را تبدیل به خریداران و مشتریان پروپاقرص محصولات و خدمات شما تبدیل کند.

انعطاف پذیری

ویژگی مهم دیگر در خصوص اجاره کردن تلویزیون‌های شهری این است که شما انعطاف پذیر بیش‌تری جهت انتخاب کردن مکان نمایش خواهید داشت و می‌توانید این وسیله را در مکان‌ های مختلفی قرار داده دهید که به آسانی در دسترس مخاطبان و مشتریان باشد. در واقع یکی از گزینه‌ های مثبتی که تلویزیون شهری از آن برخوردار است، همین ویژگی می‌ باشد که شما به آسانی می‌ توانید مکان‌ های مختلف و موقعیت‌ های خاص را برای نصب کردن آن انتخاب کنید که معمولاً نیز مکان‌ های شلوغ و پرتردد شهر برای چنین کاری انتخاب می‌ شود.

تبلیغات موثر

موضوع مهمی که در کوتاه مدت موجب استفاده گسترده از ویدئو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری شد این است که با چنین وسیله‌ هایی می‌ توان تبلیغات مفید و موثر را در سطح وسیع انجام داد، موضوعی که پیش تر در روند استفاده از دیگر روش‌ های تبلیغاتی قابل انجام نبود و معمولاً محدودیت‌ هایی در این زمینه وجود داشت، به طوری که تنها تعداد اندکی از مخاطبان می‌ توانستند با روش تبلیغاتی ما برخورد کرده و محتوا و پیام تبلیغاتی مورد نظر را ببینند، اما تلویزیون‌ های شهری توانستند چنین مشکلاتی را برطرف کنند به طوری که وقتی شما یک محتوا را در زمینه‌ های مختلف تولید و از این وسیله‌ ها پخش می‌ کنید قطعاً مخاطبان زیادی در طول روز با آن برخورد کرده و در بیش‌تر مواقع نیز ارتباط مفید و موثری با آن برقرار می‌ کنند که در نهایت نیز موجب تعامل بیش‌تر مخاطب با محصولات و خدمات مورد نظر شما خواهد شد. این موضوع بر کسی پوشیده نیست و موفقیتی که این شیوه‌ های تبلیغاتی دارند، موجب شده است تا بیش‌تر افراد در حوزه‌ های مختلف به ویژه جهت به فروش رساندن محصولات، ارائه دادن خدمات مختلف و برندینگ از آنها به طور موثر و مفیدی استفاده کنند. این پوشش گسترده در واقع ویژگی شاخص و منحصر به فرد در تلویزیون‌ های شهری می‌ باشد.

قابلیت تغییر دادن محتوا

با اجاره تلویزیون شهری استفاده از آن در مکان‌های مختلف شما به آسانی می‌توانید محتواهای تبلیغاتی مورد نظرتان را تغییر داده و آنها را متناسب با نوع نیاز و کسب و کارتان و حتی متناسب با فصول مختلف و رویدادهای متفاوت به مخاطب ارائه دهید، به این ترتیب همواره پیام‌ های تبلیغاتی نوین و جدیدی را برای مشتریان خود خواهید داشت که این موضوع موجب خواهد شد هیچگونه تکرار و یا دل زدگی در تبلیغات شما به وجود نیاید و در نهایت نیز مخاطبان و مشتریان شما با رغبت بیشتری در مقابل تلویزیون شهری توقف کرده و محتواهای تولید شده را دنبال کنند.

قابلیت اندازه گیری و ردیابی

برخی از تلویزیون‌های شهری مدرن دارای قابلیت اندازه‌گیری و ردیابی هستند که این موضوع به شما امکان خواهد داد تا بتوانید بازدهی تبلیغاتی خودتان را به طور دقیقی ارزیابی کنید، یعنی شما می‌توانید تعداد کلیپ‌ها، تعداد نمایش‌ها و واکنش مخاطبان خودتان را ردیابی کرده و اطلاعات مختلفی در خصوص عملکرد تبلیغاتیتان را به دست بیاورید.

اثربخشی بیش‌تر در تبلیغات محلی

تلویزیون‌های شهری نه تنها برای تبلیغات گسترده و در سطح وسیع گزینه های خوبی محسوب می‌ شوند، بلکه در ارائه دادن تبلیغات محلی نیز بسیار مفید و موثر هستند، یعنی اگر کسب و کار یا ارائه دادن خدمات شما تنها به یک منطقه خاص محدود باشد، تلویزیون شهری این امکان را برای شما به وجود خواهد آورد تا بتوانید پیام‌ ها و محتواهای تبلیغاتی را متناسب با همان محل تولید کرده و در معرض دید مخاطبان قرار دهید و با آداب و رسوم و فرهنگ همان منطقه نسبت به تولید محتواها و کلیپ‌ ها اقدام کنید که در نهایت اثربخشی بیش‌تر و موثرتری خواهد داشت.

ارتباط بیش‌تر با مخاطبان

وقتی شما از وسیله مهمی مانند تلویزیون شهری استفاده می‌کنید، در واقع این امکان برای تان فراهم خواهد شد تا بتوانید به طور موثرتر و مستقیمی با مشتریان و مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید. در این راستا شما می‌توانید پیشنهادات، پیام‌ های تبلیغاتی و اخبار خاص را به مخاطبان خود ارسال کرده و در کمترین زمان نیز واکنش‌ ها و بازخوردهای آنها را به دست بیاورید که در واقع کیفیت و کمیت محتوای تولید شده به عنوان نماینده شما عمل کرده و اگر شما بتوانید محتواها را به شکلی نوین و تاثیرگذار تولید کنید، این ارتباط بسیار بیشتر و موثرتر خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6083484

دیگر خبرها

  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • برخورد جدّی با متخلفین تبلیغات فیلم‌های سینمایی در ماهواره
  • ویژگی‌ های مهم اجاره تلویزیون شهری
  • برخورد با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی