Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@13:46:19 GMT

بارش برف و باران در خراسان رضوي ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۸۷۲

بارش برف و باران در خراسان رضوي ادامه دارد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: بارش برف و باران که از ديروز 29 اسفند در اين استان آغاز شده تا فردا دوم فروردين ماه بطور متناوب ادامه دارد.

آيدا فاروقي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در همين چارچوب براي نواحي سردسير و شمالي خراسان رضوي باد شديد همراه با بارشهاي رگباري پيش بيني شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: همچنين ظرف امروز و فردا شاهد مه گرفتگي و کاهش ديد افقي در جاده هاي خراسان رضوي هستيم.
کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي بيشينه دماي امروز هواي مشهد را نيز 10 درجه سلسيوس اعلام و بيان کرد: هواي اين شهر نسبت به دو روز پيش چهار درجه سردتر شده است.
ريوش در شهرستان کاشمر با کمينه دماي دو درجه زير صفر و تايباد با بيشينه دماي 18 درجه به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.
8005/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است

زهرا آهنگرزاده گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش یافته است که  همچنان روند کاهشی دما ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش ها را در میان ایستگاههای هواشناسی به ثبت رسانده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

اهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • هواشناسی ایران/ هشدار کاهش دما در برخی استان‌ها
  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش شدید باران در راه مشهد