Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:03:02 GMT

نوروز،میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۸۷۷

نوروز،میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است

ساری-ایرنا- استاندارمازندران در پیام نوروزی، بهار را هنگامه نو به نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی نوروز، ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در پیام نوروزی خود نوشت: بهار 1398 در حالی فرا می رسد که ملت بزرگ ایران اسلامی، به رغم بدخواهی ها، توطئه ها و تهدیدها و تحریم های سنگین دشمنان، با حضور در صحنه های مختلف پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی بویژه مشارکت و حضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری عمیق خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زادگان افزود : ملت ایران به دشمنان و بدخواهان نظام، ثابت کرد که پیمانش با خون شهدا، آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب آنقدر مستحکم و استوار است که آنان باید رویای شکست انقلاب را به گور ببرند و تا مردم بصیر، آگاه و انقلابی ایران اسلامی در صحنه حضور دارند، هیچ نظام پوشالی و بدخواهی نمی تواند کوچکترین آسیبی به پایه های نظام برساند.
نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: متاسفانه در آستانه سال نو؛ بارش باران و جاری شدن سیل در برخی مناطق استان و وارد آمدن خسارات مالی و جانی به هم استانی های عزیز؛ کام مازندرانی های پرمحبت و نوع دوست را تلخ کرد.
حسین زادگان یادآور شد: با این وجود اندیشه سرشار از محبت مردم این سامان و نقش آفرینی دستگاه های متولی، به کمک این عزیزان آمد و این امید را ایجاد کرد که با تلاش شبانه روزی همه ما، شرایط عادی سریعا به مناطق سیل زده بازگردد و نوروز 98 چونان سال های گذشته، بامازندرانی پاک در راه میزبانی از هموطنان عزیز، گام برداریم.
استاندارمازندران در این پیام ضمن قدردانی از همراهی مردم و حمایت نماینده ولی فقیه از دولتمردان دولت تدبیر و امید و همدلی و هم افزایی قوای مقننه و قضاییه از تلاش کارگزاران نظام در استان در حوزه های مختلف نیز قدردانی کرد.
حسین زادگان با گرامی داشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید مازندران فرا رسیدن نوروز 98 و همزمانی آن ولادت حضرت علی ع و روز پدر ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری در سایه منویات مقام معظم رهبری و برنامه ها و تدابیر دولت تدبیر و امید، سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندارمازندران پيام تبريك سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی