Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:42:30 GMT

اوضاع شهرهای اندیمشک و دزفول آرام شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۹۰۳

اوضاع شهرهای اندیمشک و دزفول آرام شد

دزفول - ایرنا - اوضاع شهرهای اندیمشک و دزفول بامداد پنجشنبه پس از چند ساعت تنش و درگیری آرام شد.

به گزارش ایرنا اختلاف بین شهروندان اندیمشک و دزفول برای تعیین حدود مرزی این 2 شهرستان از اردیبهشت ماه گذشته که تابلوی ورودی دزفول توسط تند باد کنده شد آغاز و در بهمن ماه به درگیری بین برخی شهروندان منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


30 بهمن ماه جاری شهرداری دزفول اقدام به نصب مجدد تابلو کرد که توسط معترضان اندیمشکی این تابلو برداشته شد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول چهارشنبه شب با حضور در جمع شهروندانی که برای مطالبه نصب تابلو به فرمانداری رفته بودند، گفت: نصب تابلو هدف همه ماست و به صورت قانونی با تصویب شورای تامین استان خوزستان این تابلو را نصب خواهیم کرد.
محمد حیدری از شهروندان دزفولی خواست اجازه دهند به صورت قانونی به وضعیت قانون شکنان رسیدگی شود.
منصور محمدی خباز دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز در جمع شهروندان گفت: مسئولان دزفول با پافشاری برای نصب تابلو در نشست با استاندار از هیچ تلاشی برای تحقق مطالبات مردم دریغ نکردند.
استاندار خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: درگیری هایی بین برخی شهروندان دزفول و اندیمشک از عصر چهارشنبه آغاز شد که اکنون اوضاع تحت کنترل است.
غلامرضا شریعتی افزود: برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک برای تعیین محدوده مرزی 2 شهر خود با هم درگیر شدند.
وی اظهار داشت: به دنبال این اختلافات درگیری هایی بین برخی شهروندان شهرهای دزفول و اندیمشک رخ داد که تعدادی از طرفین مصدوم شدند.
وی افزود: تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود و طرح های کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است.
استاندار خوزستان گفت: شهروندان این 2 شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبر کنند و اجازه دهند تا دولت برای آنها تصمیم گیری کند.
وی با اشاره به اینکه این اختلافات نباید به یک معضل سیاسی و اجتماعی تبدیل شود، افزود: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیریها فقط به شاد شدن دشمن می انجامد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: شورای تامین استان و نیز شورای تامین 2 شهر دزفول و اندیمشک تشکیل و تدابیر لازم در این زمینه اخذ شد و با مسببین این حوادث برخورد قانونی می شود.
به گزارش ایرنا در جریان درگیری های چهارشنبه شب خساراتی به دانشگاه جندی شاپور وارد شد و تعدادی مصدوم شدند.
3022/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اوضاع آرام شد دزفول و انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت

 رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه مجاور منجر به مصدومیت ۹ نفر از ساکنان این منازل شد. 

روح اله بهشتی فرد در گفت و گویی بیان کرد: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت ۱۶:۴۱ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از ۱۵ آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده است که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی ۲ طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نیز در گفت و گویی گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک‌های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول