Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهر‌های موشکی زیر زمینی یکی از مجموعه تدابیری است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت کشور و ارتقای توان دفاعی کشور اندیشیده است. شهر‌هایی که برای اولین بار در مهرماه سال ۹۴ با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار حاجی زاده از آن‌ها رونمایی شد و دومین شهر آن هم در دی ماه همان سال به نمایش گذاشته شد که موجب واکنش‌های زیادی از مقامات و رسانه‌های بزرگ دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت بیش از ۳ سال از رونمایی از اولین شهر موشکی، سپاه پاسداران در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۷ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با حضور سردار حاجی زاده و سردار جعفری این بار اما از کارخانه تولید موشک‌های بالستیک در اعماق زمین رونمایی شد.

همزمان با رونمایی از کارخانه زیرزمینی ساخت موشک سپاه پاسداران، موشک بالستیک زمین به زمین دزفول در همان کارخانه معرفی شد.

موشک دزفول دارای ۱.۵ تُن وزن و ۱۲ متر طول دارد و از نظر جثه شباهت زیادی به موشک ذوالفقار دارد. برد موثر این موشک ۱۰۰۰ کیلومتر می‌باشد.

به گفته سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، قدرت انهدام و تخریب این موشک به دلیل نوع مواد جنگی که در سر آن قرار گرفته است، دو برابر موشک ذوالفقار می‌باشد.

انهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهر موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم

کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه موشک‌های بالستیک ایران توانستند از سپر دفاعی عبور کنند و اسرائیل را هدف قرار دهند گفت: ارتش اسرائیل از نگرانی و هراس از درز اطلاعات حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی از آن را حذف کردند.

 و همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: تکان دهنده است! ایران نزدیک به ۱۲۰ موشک بالستیک را به اسرائیل شلیک کرده؛ ایران می‌تواند خاورمیانه را به تنش (آتش) بکشد!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم