Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندارچهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۸، پیامی به شرح زیر صادر کرد:   بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
اول فروردین و آغاز بهار بدون تردید قبل از هر چیز مظهر قدرت پروردگار و آغاز دوباره رویش و زیبایی طبیعت و نشانه آشکار از قدرت و تجدید حیات طبیعت و تداوم زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستاخیز طبیعت، جلوه تمام نمای زیبایی و سمات حشمت خداوند و فرصتی مغتنم برای تعمق، تفکر و درک بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی بخش، ایجاد تحوّل و دگرگونی در انسان، ارتقا بینش علمی، تحول اخلاقی، زدودن کینه ها، از بین بردن فاصله‌ها و توجه بیشتر به ذات پاک خداوند سبحان است.
اینجانب فرارسیدن سال نو را که به میلاد پربرکت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) مزین شده است، به تمامی هموطنان و ایرانیان مقیم در سراسر جهان و به ویژه مردم شریف استان زیبای چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال جدید که نوروزی علوی برایمان به ارمغان می‌آورد، بتوانیم در سایه سار ولایت حضرت، ولی عصر (عج) و با پیروی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با همت دولتمردان دولت تدبیر و امید، شاهد توسعه استان با رویکرد عدالت محور باشیم و استانی ایمن تر، توسعه یافته تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز داشته باشیم.
انتهای پیام/ز پیام نوروزی استاندار چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۷ فروردین

لازم به ذکر است: مدارس با اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند.

در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار