Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم با تبریک سال روز میلاد حضرت علی (ع) و حلول سال نو گفت: عید سعید نوروز از اعیاد کهن و اسلامی ایرانیان است که در زمان تحویل سال و در این عید، دید و بازدیدها، جشن­ ها و مراسمات متنوع و معقولی برای استقبال از سال جدید برگزار می­ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی رزمجو نوروز را عیدی ملی، رسمی و اسلامی برای ایرانیان عنوان و اظهار کرد: عید سعید نوروز از اعیادی است که میان اقوام و ملل مختلف، انسجام ایجاد می­ کند.

وی تصریح کرد: برپایی مراسم و جشن­ های متعدد، اهداف مختلفی دارد اما همه ­ی هدف ­ها حول محور یک موضوع می ­چرخد و آن ارتباط و نیایش بیش­تر با خداوند متعال است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: مراسم تحویل سال در واقع قدرشناسی از موهبت ­های الهی است که هر انسان بعد از پایان هر سال از عمر خود، در زمان تحویل سال دور هم جمع می ­شوند و با شکرگزاری به درگاه خداوند، قدرشناس نعمت­ هایی می ­شوند که خداوند متعال در طول سال­ های مختلف عمرشان به آن­ ها ارزانی داشته است.

سردار رزمجو در پایان اذعان کرد: برپایی جشن نوروز در کنار یادمان نه شهید گمنام شرق کارون کاری بسیار ارزشمند است.

در این مراسم، سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت زنده و مستقیم برای زائرین پخش شد.

همچنین مزارعی از راویان دوران دفاع مقدس به روایت­گری و حسین معینی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان بوشهر نیز به مولودی ­خوانی به مناسبت سال روز میلاد امام علی (ع) پرداخت.

در پایان این مراسم نیز از 4 مادر شهید حاضر در مراسم تقدیر و به چند نفر از زائرین نیز به قید قرعه کمک هزینه زیارت اربعین حسینی اهدا شد. ­

انتهای خبر/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری صبح سه شنبه در جریان بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در مهرگان در دستور کار است که بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل اعضا می‌شود.

فرماندار مشهد افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان مشخص است که تا پایان سال تحویل داده خواهد شد. موضوع فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است. در حال انجام زیرسازی‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مشکل نانوایی در مهرگان حل شده است. در زمینه مدرسه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، اما ادامه می‌دهیم تا مشکل مرتفع شود. در حال حاضر دو مدرسه در حال ساخت است. از بعد خدماتی پیش‌بینی‌های خوبی برای مهرگان شده که انجام می‌شود.

داوری در خصوص بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر عنوان کرد: بیمارستان مربوط به حوزه سفر ریاست‌جمهوری بوده و در حال انجام است. در فاز اول اورژانس افتتاح خواهد شد. رشد بیمارستان براساس برنامه است و مشکلی وجود ندارد. منابع باید تحقق پیدا کند که در تلاش هستیم، راه‌هایی پیدا شده که مشکل منابع حل خواهد شد.

کد خبر 6080108

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد