Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:29:23 GMT

سیلاب و رانش زمین 100 میلیارد تومان به آزادشهر خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۱۹۷

سیلاب و رانش زمین 100 میلیارد تومان به آزادشهر خسارت زد

‌فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: بازندگی های روزهای اخیر و رانش زمین و سیلاب حدود 100 میلیارد تومان به بخش های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد.

‌به گزارش ایسنا-‌ سیدرسول حسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته 233 میلیمتر بارندگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول ما در این مدت حفظ ایمنی و جان مسافرین در منطقه بوده است، افزود: تعداد 70 نفر از مسافرین در راهدارخانه خوش ییلاق و تعدادی از مسافرین نیز در مساجد و منازل و بوم‌گردی های این منطقه اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی درخصوص وضعیت جاده خوش ییلاق، خاطرنشان کرد: 12 کیلومتر از این محور در منطقه زمستان یورت دچار رانش زمین شده بود که با تلاش دستگاه های مختلف، بعدازظهر روز چهارشنبه یک لاین این مسیر برای تردد ماشین آلات کمک رسان بازگشایی شد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه هیچ خسارت جانی در این شهرستان نداشتیم، تصریح کرد: تاکنون حدود 100 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل و رانش زمین در این شهرستان برآورد شده که عمده خسارت ها در حوزه کشاورزی بوده است.

وی گفت: 170 واحد مسکونی نیز در این شهرستان دچار آسیب شدند که 3 واحد تخریب شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل جدی ما برق رسانی به 9 روستای بالادست بخش چشمه ساران است که با توجه به بازگشایی مسیر از صبح امروز کار انتقال تیرهای برق را آغاز کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رانش زمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، روح الله سرگزی در امروز پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت ۳۴۳ میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی توصیه کرد: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است