Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@18:01:06 GMT

واقعیت حمله به پایان نامه دکتری فردوسی‌پور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۲۰۳

واقعیت حمله به پایان نامه دکتری فردوسی‌پور چه بود؟

  این روز‌ها درحالی که عادل فردوسی‌پور را از برنامه۹۰ کنار زده اند، گروهی از منتقدانش در کانال‌های تلگرامی به پایان نامه دکتری این مجری سرشناس حمله می‌کنند.

به گرارش دنیای ورزش تورنتو، آنچه درباره پایان نامه او دست به دست می‌شود چنین متنی است: «رساله فردوسی پور در حد مقطع کارشناسی ارشد هم نیست چه برسد به دکتری رساله دکتری «عادل فردوسی پور» در پردیس فارابی دانشگاه تهران درحالی دفاع شد که برخی اساتید به کیفیت علمی این رساله نقد‌هایی وارد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احسان شاه قاسمی، استادیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران: «رساله دکتری عادل فردوسی پور اشکالات زیادی دارد که برخی از آن‌ها قابل اصلاح نیست. در واقع می‌توان گفت: این رساله در حد مقطع کارشناسی ارشد هم نیست چه برسد به دکتری!»

حمیدرضا یزدانی، استاد داور رساله دکتری عادل فردوسی پور: «در جلسه پیش دفاع به دلیل مشکلاتی که پایان نامه داشت، داوران تاکید کردند که با این شرایط رساله غیرقابل دفاع است و به دانشجو فرصت داده شد تا اشکالات را رفع کند.»

حسین شرف الدین، دیگر استاد داور رساله دکتری عادلفردوسی پور: «در رساله این دانشجو آرا و دیدگاه اندیشمندان مختلف نقل شده بود، اما این آرا دسته بندی صحیحی نداشت که وی این موضوع را اصلاح کرد»

موضوع رساله دکتری فردوسی پور «طراحی و تدوین مدل برای شهرت رسانه‌ای؛ شهرت پایدار با مطالعه موردی درباره برنامه ۹۰» بود که با نمره ۱۸.۷۵ قبول شد.

این حمله‌ای به عادل بود تا او را از نظر جایگاه علمی زیر فشار قرار دهند. مجری محبوبی که این روز‌ها از آنتن دور است. او البته برای پایان نامه دکتری کاری سخت را سپری کرده و بیش از دو سال روی این تز و مدلی که ارائه کرده، وقت صرف کرده است.

پایان نامه‌ای که نمره ۱۸:۷۵ می‌گیرد یعنی پایان نامه قدرتمندی بوده است. یعنی توانسته نظر اساتید را تامین کند، اما این حرف‌ها چه بوده اند؟

قبل از دفاع اصلی و حدود دو ماه قبل، عادل در جلسه پیش دفاع با انتقاد اساتیدش در زمان نگارش ابتدایی پایان نامه روبرو می‌شود. او پایان‌نامه اش را ارائه می‌کند و ایراد‌هایی که به کارش گرفته می‌شود تقریبا همین‌هایی بوده که منتشر شده اند.

این البته اتفاقی طبیعی است.

او سپس همه همین‌ایراد‌ها را اصلاح کرده و از پایان نامه اش دفاع کرده.

این پژوهش در یک مدل علمی توانسته راهکار‌های رسیدن به یک برند پایدار را ترسیم کند.

مدلی که در آن مصاحبه‌هایی با امیر حاج رضایی و چند ستاره سرشناس اجرا، رسانه و سینمای ایران داشته است. تحقیقی که با مدرک تحصیلی اش او می‌تواند در سرشناس‌ترین دانشگاه‌های دنیا، در رشته رسانه پر مخاطب در خاورمیانه تدریس کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فردوسی پور توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی میلیاردری که با آن سوابق خاص، مالکیت تراکتورسازی به او واگذار شده، صحنه اتفاقات جالبی بود. چهره‌هایی چون سردار رادان، عادل فردوسی پور، مهدی تاج، علی پروین، دانیال اسماعیلی فر، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی در این مراسم حاضر شدند و به زنوزی تسلیت گفتند. این تصاویر قابل تامل را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیاده راه فردوسی یا سواره راه موتورسوار
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل