Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:17:08 GMT

30 درصد از آب مناطق شهری در بابل قطع است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۲۱۸

30 درصد از آب مناطق شهری در بابل قطع است

ساری - ایرنا - فرماندار بابل از قطع بودن 30 درصد از آب در مناطق شهری بابل خبر داد.

قربانعلی ولی زاده صبح روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره قطعی آب آشامیدنی در بخش هایی از شهر بابل اظهار کرد: آب بخشی از شهر بابل از سد البرز و تصفیه خانه موقت طلوت تامین می شود و افزایش بارندگی و سیلاب باعث افزایش کدورت آب شده و تصفیه خانه از مدار خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این تصفیه خانه می تواند کدورت تا 30 درصد آب را رفع کرده و آب را به شبکه آبرسانی منتقل کند، افزود: اکنون به دلیل سیل اخیر، کدورت آب تا 90 درصد افزایش یافته است.
فرماندار بابل با اشاره به اینکه به لحاظ فنی هیچ راهکاری برای به مدار برگرداندن تصفیه خانه نداریم، تصریح کرد: باید بارش باران کاهش یابد تا کدورت آب کم شده و تصفیه خانه وارد مدار شود.
این مسئول با بیان اینکه اب حدود 30 درصد از مناطق شهری بابل قطع است، ادامه داد: آبرسانی از روز گذشته با 10 تانکر انجام می شود اما به دلیل افزایش مصرف آب، این کار به سختی انجام می شود و در این زمینه نگرانی داریم.
ولی زاده با اشاره به اینکه از این بابت از مردم عذرخواهی می کنیم، خاطرنشان کرد: از آن دسته از مردم که از نعمت آب بهره مند هستند تقاضا داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا سایر شهروندان هم بتوانند به آب دسترسی داشته باشند.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت قطعی آب در بابل تا چه زمانی طول می کشد، گفت: کدورت آب باید کاهش یابد، در شهرستان بابل در گذشته هم مشکل آب داشتیم و تصفیه خانه موقت پاسخگو نیست.
فرماندار بابل یادآور شد: برای رفع کامل این مشکل، تصفیه خانه آبرسانی به شهرهای گروه الف باید راه اندازی شود که نیازمند تامین اعتبار 90 میلیارد تومانی است.
9927/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بابل آب تصفيه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌حسن غریب ظهر چهارشنبه در دیدار با سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم اظهار کرد: شهرداری نهادی مظلوم و مقتدر است که با خدمات گرانمایه و خالصانه‌اش در همه مناسبت‌ها و عرصه‌ها همچون درخشش شهرداری قم در نیمه شعبان فعالیت دارد.

دادستان قم بیان کرد: پیشرفت و آبادانی، توسعه متوازن و خدمات عدالت محور شهرداری قم در مناطق شهری قابل تحسین بوده و ایرادی بر حوزه عمرانی و خدماتی این نهاد نیست.

وی ابراز کرد: شهرداری صرفاً یک نهاد خدماتی نیست به همین دلیل با سایر نهادها قابل قیاس نبوده و اجرای قانون دلیل بسیاری از نارضایتی‌ها می‌باشد و همواره یک‌طرف دعاوی حتی با وجود اجرای قانون ناراضی است.

حجت الاسلام غریب خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همواره حامی شهرداری قم و درکنار مدیریت شهری بوده تا این نهاد با قدرت بر ریل خدمت‌رسانی به مردم و زائران دیار بانوی کرامت حرکت کند.

دادستان قم گفت: متولیان می‌بایست‌ها نقص‌ها و کاستی‌های خلاهای قانونی را در برخی موارد همچون مسائل فرهنگی در بوستان‌ها پیگیری کنند.

کد خبر 6063763

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • مشکل کدورت بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم‌آباد مرتفع شده است
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد