Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:32:58 GMT

قدیمی ترین زندانی بدهکار استان تهران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۲۲۲

قدیمی ترین زندانی بدهکار استان تهران آزاد شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت: مهندس محمدرضا که در یکی از شهرستان های استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک جهت دریافت مطالبات خویش مبادرت به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیاردها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت در 20 سال زندانی بودن ؛ همسرش نیز جدا شده و عملا کسی پیگیر نجانش نبود ولی مددکاران زندان با پیگیری های مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.

مدیر کل زندان‌های استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان گفت: با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از سوی خیرین محمد رضا ۶۷ ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد.

بنا بر این خبر عزیزان نیکوکار جهت اهدای هدایای کمک های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند- خ سنایی – نبش اعرابی ۶ پلاک ۲۵ طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 دیه ستاد دیه قدیمی ترین زندانی بدهکار استان تهران آزاد شد مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان زندانی بدهکار غیر عمد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دیه ستاد دیه مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان زندانی بدهکار غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی