Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@23:07:45 GMT

محمد مطیع درگذشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۲۷۲

محمد مطیع درگذشت

محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین روز از سال ۹۷ دار فانی را وداع گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد مطیع بازیگر سینما و تلویزیون در منزل شخصی خود در کشور سوئد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت. 
مطیع ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ماندگاری همچون «هزاردستان»، «سلطان و شبان»، «امیرکبیر» و «کوچک جنگلی» و نیز فیلم‌های سینمایی «کلاغ»، «دایره مینا»، «بازداشتگاه»، «آوار»، «گردباد» و «روزهای انتظار» را در کارنامه حرفه‌ای خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون محمد مطیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفت‌وگوی تلفنی با این هنرمند با سابقه کشورمان از سلامتی کامل او خبر داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند.

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است. آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. نخستین تجربه تصویری او، بازی در تله تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» بود که در سال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

همچنین اولین تجربه سینمایی آقاجانی بازی در فیلم سینمایی «جرس» برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در سال ۵۸ فیلمبرداری و در سال ۶۷ به نمایش درآمد. آقاجانی یکی از بازیگران منتخب‌ حمید سمندریان در تنها ساخته سینمایی‌اش «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد که آقاجانی در آن شرکت کرد و انتخاب شد و بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد. وی همچنین در فیلم‌های «آب‌نبات چوبی»، «دو عروس»، «میگرن»، «گواهینامه» و «به همین سادگی» نیز بازی کرده است.

کد خبر 6085401 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون