Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:24:28 GMT

اردوی جهادی دندانپزشکی در شهرستان نیمروز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۳۳۱

اردوی جهادی دندانپزشکی در شهرستان نیمروز برگزار شد

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در سیستان وبلوچستان گفت:اردوی جهادی دندانپزشکی گروه منتظران ظهور اعزامی ازتهران با پشتیبانی تجهیزاتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان در روستای بالاخانه شهرستان نیمروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد مقدم در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: اردوی جهادی دندانپزشکی گروه منتظران ظهور اعزامی ازتهران با پشتیبانی تجهیزاتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان در روستای بالاخانه شهرستان نیمروز از 24تا28اسفندماه گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اردوی جهادی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر و پشتیبانی تجهیزاتی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان برگزار شد و طی آن بیش از 700نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره مند شدند.

این مسئول در خبری دیگر گفت: توسط تیم تخصصی دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان، از 10 تا 15 فروردین ماه جاری در منطقه هیرمند اردوی جهادی پزشکی دیگر برگزار خواهد شد و مردم محروم می توانند از خدمات درمانی و رایگان آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان