Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@13:10:47 GMT

فوت ۱۲۱ نفر از بتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۴۷۷

فوت ۱۲۱ نفر از بتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا درباره تعداد آسیب‌دیدگان در ترافیک جاده ای نوروز گفت: در حال حاضر بیشتر معابر شهری و محورهای مواصلاتی در کشور دارای بارندگی و کاهش دید و مه گرفتگی هستند و بیشترین حوادث از نوع واژگونی است که لازم است رانندگان توجه کافی به جلو داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد از ابتدای طرح نوروزی تا این لحظه ۱۲۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند. و این در حالی است که حدود ۲۸۰۰ نفر از هموطنان هم متأسفانه مصدوم شده اند.

قاسمیان گفت: همه می‌دانند که تلفن همراه بر شدت تصادف و آمار تصادف تأثیر گذار است و ما خواهش می‌کنیم قبل از سفر از وضعیت مسیر و وضعیت راه اطلاع کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

168 / 167 سرهنگ قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا ترافیک جاده ای تصادفات نوروز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرهنگ قاسمیان ترافیک جاده ای تصادفات نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: آزادراه قزوین-کرج-تهران (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و پل کلاک)، محور شهریار-تهران (میدان معادن تا شهر قدس) ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محورهای خرم آباد_ پلدختر، بمپور _بهشت آباد، دلگان_ بمپور، فنوج _کتیچ، چاهان _ زرآباد، نیکشهر _ چابهار
۷- فیروزآباد _ بمپور، دلگان_ زهکلوت، قصرقند _ نیک شهر، مهرستان _ سوران، مهرستان_ ایرانشهر، مهرستان_ سرباز، رودبار_ ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن آباد مسدود است.

کد خبر 6083933

دیگر خبرها

  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد