Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@11:36:31 GMT

حضور سرزده رییس جمهور در ایستگاه سلامت اورژانس +عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۴۹۶

رکنا: حسن روحانی در نخستین روز سال 98 با حضور سرزده از ایستگاه سلامت اورژانس در بزرگراه تهران – کرج بازدید کرد.

رئیس جمهور در نخستین روز از سال ۱۳۹۸ با حضور سرزده در ایستگاه سلامت اورژانس تهران- کرج،پایگاه امداد و نجات جاده ای چیتگر و همچنین پایگاه راهور جاده ای در پلیس راه فرماندهی انتظامی استان البرز و تبریک سال جدید شمسی، از زحمات و تلاش های همه خادمان سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در این بازدید سرزده با توضیحات رئیس پلیس راهور ناجا، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان اورژانس کشور در جریان میزان آمادگی، اقدامات و برنامه های اتخاذ شده برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدیدها بر لزوم اتخاذ اقدامات و تمهیدات ضروری برای سفر هر چه ایمن تر مسافران نوروزی تاکید کرد.

همچنین روحانی در فضایی صمیمی با کارکنان و پرسنل سازمان امداد ونجات جاده ای کشور و راهور ناجا گفت و گو و میثاق نامه "بهرفت" در نوزدهمین دوره طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر(سال ۱۳۹۸) را امضا کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور سلامت عکس اورژانس عکس چهارشنبه سوری فیلم جوان تهران حادثه حوادث چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری تهران چهارشنبه سوری تهران ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دیدار نوروزی سیاسیون با حسن روحانی

(تصاویر) دیدار نوروزی سیاسیون با حسن روحانی

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه به استان سمنان می‌آید
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان می‌آید
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • (تصاویر) دیدار نوروزی سیاسیون با حسن روحانی
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • پلمب ۴۸ واحد متخلف در منطقه ثامن در طرح سلامت نوروزی