Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@12:52:21 GMT

درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۵۰۵

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از بسیج، سردار علی محمد اکبری روز گذشته ۲۸ اسفندماه در سازمان انتقال خون حضور پیدا کرد و گفت: یکی از نیاز‌های روز جامعه اهدا کردن خون است چرا که شاید با مقدار کمی خون بتوان جان دوباره به افراد نیازمند داد.

وی با بیان اینکه برخی افراد به دلایل زیادی نیاز ضروری به خون پیدا می‌کنند، عنوان کرد: ما با توجه به این که خداوند ما را از نعمت سلامتی برخوردار کرده است پس وظیفه داریم برای کمک به نیازمندان هر ساله اهدای خون را در برنامه خود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول به تصادفات احتمالی در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و بیان کرد: افراد زیادی در این ایام متاسفانه به دلایل مختلف همچون تصادفات رانندگی و... دچار جراحت و مصدومیت می‌شوند و نیاز مبرم به خون پیدا می‌کنند که باید به سرعت خون مورد نیاز به آن‌ها داده شود در غیر اینصورت جان این افراد به خطر خواهد افتاد.

سردار اکبری به اعلام آمادگی سازمان انتقال خون، جهت خونگیری از افراد علاقه‌مند اشاره نمود و گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با خون خود جان دوباره به اسلام دادند و نهال تازه سر برافراشته انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و ما امروزه با این از خودگذشتگی شهدا شاهد ۴۰ سالگی انقلاب بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز جامعه به دلیل از خود گذشتگی شهدا و تلاش‌ها رزمندگان دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: شهدا با بهترین داشته خود که همان جان خود بود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این درخت امروزه به یک درخت چهل ساله تنومند تبدیل شده است.

گفتنی است امروز فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به همراه تعدادی از کارکنان برای اهدا خون به نیازمندان در سازمان انتقال خون استان حضور یافتند.

قابل ذکر است سازمان انتقال خون استان در ایام تعطیلات نوروزی میزان اهدا کنندگان خون خواهد بود.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری سردار اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند