Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:10:54 GMT

800 مسافر در مدارس خراسان شمالی پذیرش شدند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۵۵۹

800 مسافر در مدارس خراسان شمالی پذیرش شدند

بجنورد- ایرنا- رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بر اساس آخرین آمار، تا کنون 800 نفر از مسافران عبوری از این استان، در مدارس اسکان یافته اند.

احمد آذری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون 170 خانوار از فرهنگیان در مدارس این استان اسکان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی، یکهزار و 158 کلاس درس در 150 مدرسه این استان تجهیز شده است
وی با بیان اینکه مدارس استان در سطح الف و ب تجهیز شده است افزود: امسال 675 کلاس در رده الف و 385 کلاس در رده ب برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: کلاس های رده ب از تجهیزات کمتری نسبت به کلاس های رده الف برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: امسال حدود 100 کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شده اند که این کلاس ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس های رده الف دارند همچنین سه خانه معلم در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی و تصمیم ستاد تسهیلات سفر استان، تنها فرهنگیان در مدارس پذیرش می شوند افزود: با این وجود، با توجه به بارندگی ها، شماری از غیرفرهنگیان هم در مدارس استان اسکان یافته اند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: زیرساخت ها برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در استان به خوبی مهیا نیست و به قطع تقاضای زیاد برای اسکان، خدمات رسانی ها را تحت شعاع قرار می دهد.
استان خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که در تعطیلات نوروز هر سال مسافران زیادی از این خطه گذر می کنند.
در طرح نوروز 97، بیش از 32 هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و امسال پیش بینی شده امسال این رقم به 35 هزار نفر برسد.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش اسكان مسافر خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی