Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:39:22 GMT

نوآوری، رمز عبور ما از حال بد به حال خوب است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۶۱۵

نوآوری، رمز عبور ما از حال بد به حال خوب است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در پیام تبریک به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، "زیست‌بوم فناوری و نوآوری" را عاملی برای شاداب کردن همه‌ نواحی ما و کلیدی برای گذر از تحریم‌ها و بحران‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

"نور نوروز، روشن شده است. زمین، زنده و زمان، تازه. جهان به تکاپو افتاده است برای آغازی دیگر. روزگاری دیگر پا به کائنات گذاشته است و همه چیز سبز. نو شدن، آدابی دارد. تازگی هم، آئینی. آئینه جهان، انسان است. انسان، سازنده جهان. هر چه ما نو شویم، جهان، نوین خواهد شد.

راز روزگار ما، بر ملاست امروز؛ نو به نو شدن همواره، همیشگی، پایدار. این گونه است که راه و رسم نوروز، در قلب و ذهن ما آدمیان، به گل خواهد نشست و میوه‌های شیرین به کام‌مان خواهد داد. اینک، گاه چشم‌انداختن نو به نوآوری است. نوآوری، رمز عبور ما از حال بد به حال خوب است. کلید گذر از تحریم‌ها و بحران‌هاست.

«زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، نوگلی برای عطرآگین کردن زمانه ایران و ایرانی‌ست. این زیست‌بوم، حیات همه نواحی ما را شاداب می‌کند و پر از دستاوردهای ناب.

فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ را که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال "رونق تولید" نامیده شده است، به همه مردم عزیز ایران، تلاش‌گران عرصه سازندگی میهن و دلسوزان این سرزمین پاک، شادباش می‌گویم و آرزوی نو شدن هر روز را برای جمله نوآوران و خلاقان این دیار دارم".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پيام نوروزي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، توسط دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) امروز آغاز شد.

این گردهمایی با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد