Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ویژه برنامه تحول سال نو حرم مطهر رضوی، ضمن خوش‌آمدگویی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام علی (ع) و فرا رسیدن عید نوروز، عنوان کرد: ماه رجب ریسمانی الهی بین بندگان و خالق هستی است، مؤمنان در این ماه مبارک با طاعت و عبودیت خداوند متعال جزو رجبیون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولیت آستان قدس رضوی افزود: دقایقی دیگر سال ۹۷ به پایان خواهد رسید و مردم در این هوای سرد از راه دور و نزدیک خود را به این حرم مطهر رساندند تا احسن حالات را از حجت خداوند طلب کنند.
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: گردش زمین به دور خورشید و تحویل سال نو از قدرت لایزال الهی است، باید از خداوند بخواهیم اگر در سال گذشته کجی و آلودگی در کار ما بود در سال آینده آن را برطرف کرده و به مقام احسن حالات دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی هاست، گفت: رفع فساد و گره گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا (ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: بهترین حالات توجه به زندگی محرومان، نیازمندان و فقرا و زمانی است که لبخند و تبسمی بر لبنان یتیمی نقش می‌بندد و گره‌ای از زندگی او گشوده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد

 سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بحمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد