Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:27:25 GMT

فرنگی کاران ایران در هفت وزن به روی تشک رفتند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۸۰۴

فرنگی کاران ایران در هفت وزن به روی تشک رفتند

تهران- ایرنا- تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال (امید) ایران در نخستین روز از رقابت های قهرمانی آسیا در هفت وزن به روی تشک رفتند که 2 نماینده ایران بدون شکست از سد حریفان خود عبور کردند.

به گزارش ایرنا؛ این رقابت ها از امروز- پنجشنبه در سالن «بویانت اوخا» شهر اولان‌باتور مغولستان آغاز شد. در وزن ٦٠ کیلوگرم «مهدی محسن نژاد» مقابل مانیش از هند با ضربه فنی به برتری رسید و در کشتی دوم با نتیجه ٩ بر صفر مقابل بولد از مغولستان هم به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما محسن نژاد در کشتی سوم مقابل شارشنبکو از قرقیزستان ٤ بر صفر شکست خورد و در کشتی آخر خود مقابل خانوف از قزاقستان 8 بر صفر باخت.
در این وزن پنج کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ٦٧ کیلوگرم «محمد الیاسی» دومین نماینده ایران مقابل کیزیرو از قزاقستان با نتیجه ٥ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین بازی برابر داهیا از هند ضربه فنی شد.
در نهایت الیاسی در سومین کشتی خود قانخویاگ از مغولستان را با نتیجه ٦ بر ٢ شکست داد. اما در کشتی آخر با نتیجه هشت بر صفر به اسماعیل آف قرقیزستانی باخت.
در این وزن هم پنج کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ٧٢ کیلوگرم که ٦ کشتی گیر حضور دارند «امین کاویانی نژاد» دور نخست با نتیجه ٩ بر یک مقابل کونوربایو از قرقیزستان و در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر برابر گوچیگو از قزاقستان به پیروزی رسید.
«محمدرضا گرایی» دیگر نماینده ایران در این رویداد در وزن ٧٧ کیلوگرم به روی تشک رفت و با نتیجه ١٠ بر یک مقابل تی سند از مغولستان به پیروزی رسید و سپس ساجان از هند را هم با نتیجه ٨ بر صفر شکست داد. اما در کشتی سوم با نتیجه ٤ بر٢ مقابل ایلیاز از قرقیزستان شکست خورد. در این وزن ٥ کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ٨٢ کیلوگرم «مهدی ابراهیمی» در دور نخست با نتیجه ٩ بر صفر گان از مغولستان را شکست داد. وی در کشتی دوم با نتیجه با نتیجه ١٠ بر یک سانجیت از هند را مغلوب کرد و در کشتی سوم با نتیجه پنج بر صفر بیلیمو از قرقیزستان را هم از پیش رو برداشت .در این وزن ٥ کشتی گیر حضور دارد.
در وزن ٩٧ کیلوگرم ٤کشتی گیر حضور دارند و «حسن آریایی نژاد» در دور اول مقابل سیرلیباو از قزاقستان ضربه فنی شد. وی در کشتی دوم مقابل راوی از هند دیسکالیفه هم باخت.
در وزن ١٣٠ کیلوگرم پنج کشتی گیر حضور دارند و «علی اکبر یوسفی» نماینده ایران در کشتی اول مقابل کیم از قرقیزستان ضربه فنی شد. وی در کشتی دوم پانوار از هند را ضربه کرد و در کشتی سوم مقابل داوادورج از مغولستان با نتیجه ٩ بر صفر به برتری رسید.
مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و نمایندگان کشورمان باید با تمامی حریفان وزن خود کشتی بگیرند.
رقابت های عصر از ساعت ١٧ به وقت محلی آغاز می شود.
پویا دادمرز دروزن 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد 60 کیلوگرم، میثم دلخانی 63 کیلوگرم، محمد الیاسی 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد 72کیلوگرم، محمدرضا گرایی 77 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی 82 کیلوگرم، محمد هادی ساروی 87کیلوگرم، حسن آریا نژاد
97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند.
این رقابت تا فردا- جمعه ادامه دارد.
ورزشی**9250**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي قهرماني آسيا ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) به میزبانی مریوان استان کردستان در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) از امروز پنجشنبه 30 فروردین ماه به میزبانی مریوان و در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس این شهرستان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای عراق و ارمنستان و کشتی‌گیران مطرح کشورمان از امروز آغاز شده و عصر فردا جمعه با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان خواهد داد.

جمشید خیرآبادی، رئیس هیئت کشتی استان کردستان در تشریح جزئیات این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها در اوزان: 55- 60-63-67-72-77-82-87-97-130 کیلوگرم و در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با نظر کمیته برگزاری مسابقات، کشتی‌گیران متولد 1382/10/11 تا 1386/10/10 مجاز به شرکت در این دوره از رقابت‌ها هستند. 

رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان تحت عنوان جام شاهد به مدت دو روز در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس شهرستان مریوان برگزار و از دیگر رویدادهایی حاشیه‌ای برگزاری این رقابت‌ها، برپایی کلینیک مربیگری خواهد بود.

وی بیان کرد: ماردین_سلطانی در وزن 67 کیلوگرم و کیا رستمی در وزن 72 کیلوگرم 2 کشتی‌گیر کردستانی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و محمد رحیم‌پور و عدنان خدامرادی 2 داور شایسته کردستانی نیز قضاوت این مسابقات را برعهده دارند. 

خیرآبادی با اشاره به مجوز فدارسیون کشتی، از حضور نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور 1402 شیراز، ملی‌پوشان مسابقات آسیایی و جهانی نوجوانان و جوانان 1402 با توجه به شرایط سنی، استان‌های اول تا سوم قهرمانی کشور 1402 شیراز به ترتیب 10، 8، و 6 سهمیه و استان‌های چهارم تا هشتم قهرمانی کشور 1402 به ترتیب 4، 3، 2، 2، 2 و سایر استان‌ها هر کدام یک سهمیه خبر داد.

مریوان با جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تجاری در 125 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد