Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در سایه شرایط بسیار مناسب امنیتی، جمعیت زیادی از زائران امیرالمومنین علیه السلام در نجف اشرف که به مناسبت میلاد پربرکت ایشان در این شهر مقدس به سر می‌برند، مراسم زیارت این امام همام را برگزار کردند.

زائران مرقد مطهر حضرت علی علیه السلام با تاکید بر تمسک خود بر ولایت سید الاوصیاء با شادمانی و آرامش مراسم ولادت امام المتقین را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی گفت: جمعیت زیادی از زائران امام علی بن ابی طالب علیه السلام مراسم زیارت مرقد مطهر علوی در نجف اشرف را در سالروز ولادت ایشان به خوبی برگزار کردند؛ به طوری که صحن مطهر حیدری مملو از جمعیت زائران بود؛ زائرانی که در مراسم زیارت خود -که در شرایطی امن و آرام برگزار شد- بر ولایت امیرالمومنین تاکید کردند.

خبرنگار در ادامه افزود: آستان مقدس علوی شاهد جمعیت گسترده زائران داخلی و خارجی بود. زائرانی که به صحن حیدری آمده بودند تا مراسم ولادت این امام همام را جشن بگیرند. این مراسم با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی همراه بود و نیرو‌های امنیتی و اداره‌ها و موسسات مختلف در شهر نجف اشرف، برای برقراری آن تلاش‌های زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان گفت: ۲۵۵ زائر خوزستانی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام شدند. 
زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و اماکن مقدسه از جمله حرم نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبرستان بقیع را زیارت می‌کنند. 
همچنین عمره گذاران خوزستانی در سفر به شهر مقدس مکه به مدت پنج روز ضمن زیارت خانه خدا اعمال حج عمره را به جای می‌آورند.

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد