Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامى تبریک گفت

رییس جمهوری در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را به معظم‌له تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانى در این گفتگوی تلفنی، ضمن تبریک میلاد مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(ع) و سال نو و آرزوى سلامتى و طول عمر براى رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: دولت با همه توان و امکانات به دنبال خدمت‌رسانی گسترده به مردم بوده و این مسیر و وظایف خود را در سال جدید نیز با برنامه‌ها و تصمیم‌های جدید، با قوت ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفتگو با تبریک این ایام و سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، براى توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوى توفیق نمودند.


روحانی طی تماس‌های تلفنی جداگانه، سال نو را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

رییس جمهوری در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، ضمن تبریک حلول سال نو، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت نمود.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در گفت‌وگوهای جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری همچنین ضمن تبریک میلاد مولای متقیان علی(ع)، از حمایت‌ها و توجه مراجع عظام تقلید به برنامه‌های دولت تدبیر و امید تشکر کرد.

مراجع عظام تقلید نیز سال نو را به رییس جمهوری تبریک گفته، از زحمات و خدمات دولت در سال گذشته تقدیر و برای خدمت بیشتر دولت به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم آرزوی توفیق نمودند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای دیدار سالانه رهبر معظم انقلاب با کارگران، حاضران در جلسه با «محمد اسداللهی» مداح اهل‌بیت (ع)، هم‌نوا شدند و سرودی را همخوانی کردند.

ویدئوی مربوط به این همخوانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت