Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران سال 97 با حضور دبیر اجرایی و اعضای هیات اجرایی در خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

نصراله دریابیگی در این جلسه با اشاره اینکه سال 97 سال بسیار سختی برای به جامعه کارگری بود،گفت: بسیاری از کارگران به دلیل کاهش ارزش پول ملی که واحد‌های تولیدی را با مشکل کمبود منابع مالی مواجه کرد، از کار بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به مشکلات کارگران جامعه گفت: امنیت شغلی، رفع مشکلات معیشتی، مشکلات بیکاری،تعطیلی کارخانجات را از دیگر مشکلات جامعه کارگران به شمار می‌آید.

دریابیگی با بیان اینکه سال آینده سال بسیار مهمی از نظر سیاسی است،اظهار کرد: در سال 98 انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی را  تلاش خواهیم کرد از کسانی حمایت کنیم که حامی کارگران و بازنشستگان  بوده اند.

وی ادامه داد: در انتخابات آتی تمامی کاندیداهایی که از جنس کارگران بوده اند حمایت خواهیم کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در پایان با آرزوی سالی خوش توام با سلامتی برای تمامی خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی و  اعضای هیات اجرایی خانه کارگر  گفت: امیدوارم خداوند در سال آینده توفیق خدمت رسانی  بیشتری به همه خادمان کارگران و بازنشستگان را بدهد.

لازم به ذکر است در این جلسه برنامه های اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در سال آتی بررسی شد.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران بیکاری مجلس شورای اسلامی مشکلات ارزش پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم با کار میدانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ حیدری در جلسه شورای اداری استان گفت: مهمترین موضوع دستورکار دستگاه‌های اجرایی استان، جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه است و خواسته‌های مورد نظر ایشان در راس سیاست‌ها و برنامه‌های دولت قرار دارد.
حیدری به لزوم وحدت و همدلی میان مدیران و دستگاه‌ها دررفع موانع اشاره و بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد.
وی بر آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر موقعیت و شرایطی تاکید کرد و گفت: مدیران باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و به صورت جهادی فعالیت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ چگونه انجام می‌شود؟ + جزییات