Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@04:09:26 GMT

اکثر شهدای مدافع حرم راهیان نوری بودند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۸۹۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید علی نوری- مدیر اردوگاه میثاق با شهدا و شهید فراهانیان آبادان- درگفتگو با خبرنگار بسیج بر اهمیت فرهنگ مقاومت و اشاعه آن تأکید کرد و گفت: اکثر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در راهیان نور حضور داشتند و از فرهنگ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس الگو گرفتند.

سید علی نوری گفت: دشمنان این انقلاب سالانه صدها میلیون دلار را صرف هزینه کانال های ماهواره ای برای مقابله با فرهنگ انقلاب می‌کنند ولی حرکت راهیان نور می‌تواند تمامی این هزینه‌های دشمن را بی اثر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اکثر شهدای مدافع حرم جوانان دهه شصت و هفتاد هستند که یا در دوران جنگ متولد نشده و یا کودک و خردسال بودند ولی فرهنگ دفاع و مقاومت را درک کردند و درک فرهنگ دفاع و مقاومت مردم به درک فرهنگ دفاع مقدس است.

وی در پایان افزود: روحیه بسیجی و تفکر جهادی گره گشای تمامی مشکلات حال حاضر کشور است و این روحیه و تفکر را می‌توان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آموخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی