Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:53:38 GMT

فن‌مارویک از اول هم ایران بیا نبود!

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۹۰۵

به گزارش پارس نیوز، 

برت فن مارویک سرمربی پا به سن گذاشته هلندی که در جام جهانی ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت، روز گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب شد. اماراتی که در جام ملت های ۲۰۱۹ به همراه آلبرتو زاکرونی تا نیمه نهایی این رقابت ها هم پیش رفته بود.

فن مارویک در این چند وقت اخیر به عنوان یکی از گزینه های جانشینی کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران هم معرفی شده بود اما از همان ابتدا هم به نظر می آمد که نمی تواند چندان گزینه جدی ای برای حضور در ایران باشد و دلیلش هم کارنامه و سابقه او در تیم های عربستان و استرالیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن مارویک ظاهرا خیلی علاقه ای به مربی تمام وقت بودن ندارد و همین مسئله باعث شد تا روزهای کمی روی نیمکت دو قدرت فوتبال آسیا دوام بیاورد.

حالا با کنار رفتن قطعی فن مارویک از لیست گزینه های هدایت تیم ملی، شانس سایر گزینه های در دسترس برای نشستن روی نیمکت ایران افزایش یافته است. گزینه ای مثل هروه رنار که بعید نیست پس از جام ملت های آفریقا به ایران بیاید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی سرمربی تیم ملی نیمه نهایی رقابت کارلوس کی روش تیم ملی ایران عربستان فوتبال آسیا ایران تیم ملی رقابت نیمه نهایی هلند پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!

شنیده‌ها خبر از توافق یحیی گل محمدی با باشگاه تراکتور دارد.

طرفداری| احتمال بازگشت سرمربی پیشین پرسپولیس به لیگ برتر وجود دارد.

یحیی گل محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد او، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

به نقل از تابناک، رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود! منبع مطلعی هم به ایسنا گفت:

قرار است جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری