Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:40:34 GMT

روحانی سال نو را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۹۱۸

روحانی سال نو را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

رئیس‌جمهور طی تماس‌های تلفنی جداگانه، سال نو را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال 1398 هجری شمسی، ضمن تبریک حلول سال نو، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید سرزده روحانی از 2 مجموعه در اولین روز سال 98روحانی در پیام نوروزی: مردم را امسال در "رفاه بیشتر" قرار می‌دهیم

 

روحانی در گفت‌وگوهای جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری همچنین ضمن تبریک میلاد مولای متقیان علی(ع)، از حمایت‌ها و توجه مراجع عظام تقلید به برنامه‌های دولت تدبیر و امید تشکر کرد.

مراجع عظام تقلید نیز سال نو را به رییس جمهوری تبریک گفته، از زحمات و خدمات دولت در سال گذشته تقدیر و برای خدمت بیشتر دولت به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم آرزوی توفیق نمودند.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت