Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی آغاز سال نو را به مردم ایران و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام غلامی به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار... یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال... حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد به تمامی مردم ایران و به خصوص جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقارن این نوشدن را با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) را به فال نیک و نیک اختری مردم عزیزمان و دوستداران آن حضرت می‌گیریم و سالی سرشار از سلامتی، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای ایشان مسئلت دارم.

در سالی که گذشت خانواده آموزش عالی، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و مسوولین با تلاش فراوان و صادقانه، این مجموعه گرانقدر را با موفقیت به پیش بردند و شاهد دستآورد‌های ارزشمند علمی و فنآورانه متعدد بودیم.

قراردادن دانش و یافته‌های علمی و فناوری‌های جدید در خدمت جامعه، تلاش برای کیفی سازی آموزش در تمامی مراکز آموزش عالی، تربیت دانش آموختگان ماهر و کارآفرین با حفظ جایگاه علمی ایران عزیز در سطح جهانی از اهداف مهمی بود که در سال گذشته برای رسیدن به آن‌ها همکاران عزیز زحمات شبانه روزی کشیدند.

در سال ۹۸ نیز تمامی همت و تلاش جامعه علمی کشور برای ادامه مسیر در کسب توفیقات و توسعه خدمت به جامعه در ضمن حفظ جایگاه جهانی خواهد بود. ساماندهی آموزش عالی به منظور ارتقای کیفی و افزایش کارایی و اثر گذاری منابع و امکانات در رسیدن به اهداف برنامه‌ای از جمله برنامه‌های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

به حول و قوه الهی، آمادگی کامل داریم در سال پیش رو که از سوی مقام معظم رهبری، سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، تمامی دانش و تجربه مراکز علم و فنآوری را برای محقق شدن اشتغال و تولید در کشور، در خدمت ارتقاء و رونق تولیدات داخلی قرار دهیم.

در پایان برای همه مردم عزیز ایران و بخصوص همکاران ارجمند آرزوی سلامت و سربلندی دارم.

انتهغای پیام/

پیام تبریک سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد

دانشگاه گیلان اعلام کرد: با حکم محمدعلی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد دوستار به سرپرستی این دانشگاه منصوب شده است.

در این حکم انتصاب آمده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کار‌آفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

محمد دوستار (متولد سال ۱۳۵۰ در رشت) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین طی نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های فرید نجفی، رئیس سابق دانشگاه گیلان که از ۲۱ آذر ۱۴۰۰ مسئولیت دانشگاه گیلان را به عهده داشت، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد