Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد محمدی تاکامی امروز در ستاد خدمات سفر مازندران در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: در روزهای اخیر به دلیل مسدود بودن مسیر برخی از روستاهای کوهستانی به علت بارش سنگین برف ، عملیات امداد رسانی و رساندن مواد غذایی با کوله پشتی توسط نیروهای هلال احمر انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر تیم های امدادی در تمامی مناطق سیل زده مرکز و شرق استان در حال انجام عملیات پاکسازی هستند و رفته رفته به پایان عملیات نزدیک می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران با بیان اینکه وسعت مناطق سیل زده عملیات امداد رسانی و پاکسازی را زمان بر کرده است، گفت: بارش سنگین برف در ارتفاعات و جاری شدن سیل در پایین دست و حجم عظیم گل و لای و نخاله های جنگلی عملیات امدادی را مختل کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران افزود: پشتیبانی مردمی در پیشروی پاکسازی و امداد رسانی موثر بوده و توانستیم به تمامی سیل زدگان بر حسب اولویت خدمات ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مناطق گردشگر پذیر مرکز و شرق استان خسارت زیادی دیده است ، تصریح کرد: شهرداری ها به صورت شبانه روزی در حال پاکسازی اماکن گردشگری همچون پارک ها و اقامتگاه های گردشگری هستند.

محمدی همچنین به اعزام ادوات امدادی از شهرهای غرب و مرکز استان به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: هماهنگی مناسبی در امداد رسانی و پاکسازی ها وجود دارد.

وی ادامه داد :در حال حاضر ماشین الات سنگین مشغول پاکسازی مسیر های کوهستانی روستاهای گرفتار در برف هستند ، اما حجم برف بخصوص در منطقه کیاسر زیاد و عملیات زمان بر است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شبانه روزی گردشگری مواد غذایی هلال احمر محمد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی