Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان بیجار امروز، یکم فروردین ماه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه برای رونق تولید چندین عامل مهم و عمده باید در کنار هم قرار گیرند، اظهار کرد: همراهی مردم در خرید کالای ایرانی یکی از دلایل رونق تولید است، چرا که اگر هموطنان از کالای ایرانی خرید نکنند چرخه تولید متوقف می‌شود و رونق تولید اتفاق نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تولیدکنندگان باید کیفیت و کمیت کالای داخلی را افزایش دهند، چرا که مردم هر نوع کالایی را خریداری نمی‌کنند و کالای با کیفیت یکی از عوامل خرید کالای ایرانی توسط مردم است.
ورمقانی، با اشاره به اینکه بانک‌ها و دولت باید در پرداخت تسهیلات کم بهره تولیدکنندگان را همراهی کنند، عنوان کرد: یکی از دلایل شکست واحدهای تولیدی ضعف مدیریت است پس باید مدیریت علمی با برنامه‌ریزی سرلوحه کار تولیدکنندگان قرار گیرد .
وی با تأکید بر اینکه تسهیل‌گری دولت و ادارات دولتی یکی دیگر از دلایل رونق تولید است، بیان کرد: تولیدکنندگان گاهی در بسیاری از موارد برای پرداخت تسهیلات باید به مرکز استان و تهران مراجعه کنند و هرچه تمرکززدایی و تفویض اختیارات به سمت شهرستان‌ها باشد و اختیارات کامل به آن‌ها داده شود قطعاً در رونق تولید تأثیر گذار خواهد بود.
ورمقانی همچنین گفت: صدور کالای ایرانی و اینکه تولید کنندگان بتوانند بخشی از تولیدات مازاد بر مصرف داخل کشور را صادر کنند، تأثیر بسزایی در رونق تولید دارد.
وی عنوان کرد: همکاری ویژه قوای سه گانه، تمامی ارگان‌ها و نهادهای انقلابی، اعتماد سه طرفه بین تولیدکننده، مصرف‌کننده و مسئولان، همراهی، وحدت، همدلی و دوری از تفرقه از دیگر مواردی است که در همراهی رونق تولید می‌تواند تأثیرگذار باشد.
فرماندار شهرستان بیجار در پایان با اشاره به اینکه وجود مواد اولیه وارداتی یکی دیگر از عوامل رونق تولید است ، یادآور شد: دولت باید در واردات، مسائل ارزی، و سایر مواردی که در واردات مواد اولیه نیاز است تسهیل‌گری کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی کالای ایرانی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ابتدای سفر استانی به سمنان و در فرودگاه مرکز استان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: دولت سیزدهم برای دومین بار به استان مستعد و پر از ظرفیت سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه سمنان مهد ظرفیت‌ها است، افزود: در این سفر علاوه بر مصوبات جدید، تلاش داریم روند مصوبات سفر اول هیأت دولت را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس جمهور ایران اسلامی از تلاش برای رونق تولید توسط دولت خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در سال جاری تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جهش تولید و مشارکت مردم است.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود