Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تولید در کشور و رونق آن یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد مقاومتی است که می تواند نسخه شفاء بخشی در حوزه اشتغال هم باشد. به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در بازدید از معتکفین شهرهای مازندران ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۸ ،اظهار کرد: پیشرفت و توسعه جامعه در گرو تلاش مضاعف و همت مضاعف همه ارکان کشور است و با کار مجاهدانه و بی وقفه می توان از تمام مشکلات و سختی ها عبور کرد و این وعده و نصرت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با قرائت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باب اقتصاد مقاومتی ، افزود؛ رونق تولید یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید در این بخش برنامه ریزی و هدف گذاری داشت و در سال جدید می شود با رونق تولید در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی مانند بیکاری و بسیاری از حوزه ها مانند اشتغال و ازدواج ... اثر گذار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به انتخاب رونق تولید به عنوان شعال سال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب ، تصریح کرد؛ امروز در فضای کسب و کار کشور ، امنیت شغلی و رفاه و معیشت مردم و توجه به تولید ملی و رونق آن دچار مشکلاتی هستیم و امیدواریم با حمایت های دولت محترم و تلاش مجاهدانه و بی وقفه همه مردم عزیز ایران اسلامی از این مشکلات هم عبور کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توسعه سرمایه گذاری و توجه به بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد ؛ فرصت های اقتصادی کشور و وجود منابع انسانی جوان و نخبه و ظرفیت های بسیار عظیم میهن اسلامی می تواند جایگاه ایران عزیز را در حوزه اقتصاد و علم ارتقاء بخشد و باید از محرکه ها و مولفه های اقتصاد مقاومتی به نحو احسنت بهره برادری کرد.

شکریان امیری رونق تولید را زمینه رونق اشتغال و اقتصاد در کشور دانست و خاطر نشان کرد ؛ حلقه مفقوده اقتصاد کشور رونق تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و همه باید در تحقق شعار سال رهبری معظم انقلاب (رونق تولید ) تلاش کنیم.

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در پایان رونق چرخه اقتصادی در کشور را در گرو حمایت از تولید دانست و گفت: کلید همه مشکلات کشور در درون کشور است و می توان از سند جامع اقتصاد مقاومتی در تحقق رونق تولید بهره گرفت و حتی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه را حل کرد و تولید و اشتغال را در کشور رونق بخشید.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند